برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انحلال فدراسیون راگبی و کریکت ایران دور از انتظار بود

ورزش. داخلی. راگبی و کریکت
زنجان- داور و مربی رسمی فدراسیون راگبی و کریکت ایران گفت: با توجه به جایگاه خوب این رشته درایران و آسیا، شنیدن خبر انحلال این فدراسیون، واقعا دور از انتظار بود.

محمدحسن همایونی روز دوشنبه با حضور در ایرنا مرکز زنجان، افزود: حذف این فدراسیون ازسوی سازمان تربیت بدنی، عجولانه و غیرکارشناسی بود چراکه ایران توانسته بود بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در سالجاری به عضویت فدراسیون بین‌الملل راگبی‪ IRB‬درآید.

وی، با بیان اینکه با وضعیت پیش آمده، قطعا راگبی و کریکت ایران جایگاه مهم خود را که به سختی به دست آورده در جهان از دست خواهد داد، اظهارداشت : در زمان حاضر ایران در این رشته در سید ‪ A‬آسیا قرار دارد.

همایونی، بابیان اینکه این رشته توانسته ورزشکاران علاقه مند زیادی را به سوی خود جلب و جذب کند، گفت: با توجه به اینکه فدراسیون، سرمایه گذاریهای زیادی برای ارتقا جایگاه راگبی و کریکت کرده بود، بطور قطع و یقین این تصمیم عجولانه به نفع این رشته که زیر نظر انجمن‌های ورزشی اداره شود، نخواهد بود.

وی، با تاکید براینکه این تصمیم در کاهش سطح انگیزه ورزشکاران، مربیان و کارکنان هیاتهای ورزشی این رشته بسیار موثر خواهد بود، افزود: بهتر است مسوولان سازمان تربیت بدنی درخصوص این اقدام، تجدید نظر تا فدراسیون راگبی ایران از فهرست فدراسیون بین‌المللی حذف نشود.

این مربی با اشاره به اینکه راگبی و کریکت درجهان طرفداران زیادی را دارد گفت: در ایران نیز رفته رفته بر تعداد طرفدران این رشته اضافه می‌شد که متاسفانه با این اقدام، جلوی آن گرفته شد.










تاریخ: 1389/11/25
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: