برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات بین‌المللی دو و میدانی با معرفی نفرات برتر در مشهدپایان یافت

ورزش. داخلی. مسابقات دو و میدانی
مشهد- مسابقات بین‌المللی دو و میدانی که از روز پنجشنبه در مشهد آغاز شده بود، جمعه شب با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در رده بانوان این دوره از رقابتها و در ماده دو ‪ ۶۰‬متر سودابه سبحانی از تیم کاشی تیما الف با زمان ‪ ۷/۵‬ثانیه قهرمان شد، یلنا ریبونا از کشور ترکمنستان با زمان ‪ ۷/۷‬ثانیه و جمیله گرمی از استان گلستان با زمان ‪ ۷/۹‬ثانیه مقامهای دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

آیلین بابکی از گلستان با رکورد ‪ ۱/۶‬متر قهرمان ماده پرش ارتفاع شد و زهرا اسدزاده از فارس با رکورد ‪ ۱/۵۵‬متر مقام دوم را به خود اختصاص داد.

در ماده ‪ ۸۰۰‬متر، گایان بولچادریان از ارمنستان با زمان دو دقیقه و ‪۱۸‬ ثانیه و پنج صدم ثانیه در جایگاه اول قرار گرفت و سولماز عظیمیان از تیم کاشی تیما خراسان با زمان دو دقیقه و ‪ ۲۱‬ثانیه و ‪ ۵‬صدم ثانیه و سابینا اسولتانوا از کشور ترکمنستان با کسب زمان دو دقیقه و ‪ ۲۳‬ثانیه و ‪ ۵‬صدم ثانیه دوم و سوم شدند.

هایکانوش بهلوزیان از ارمنستان با رکورد ‪ ۱۲/۷۵‬متر، جواهر زمانی از گلستان با ‪ ۱۱/۷۸‬متر و آنا تلشوا از ارمنستان با رکورد ‪ ۱۱/۳۱‬رتبه‌های اول تا سوم رشته پرش سه گام را کست کردند.

در ماده پرتاب وزنه نیز حدیثه شریفی نیا از تیم کاشی تیما ب خراسان با رکورد ‪۱۱/۹۱‬قهرمانی شد و فاطمه خیاطی از تیم همدان با رکورد ‪ ۱۰/۴۵‬و سحر غلامی شیرازی از کاشی تیما الف با ‪ ۱۰/۳۸‬متر مقامهای دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته ‪ ۳۰۰۰‬متر هم مهسا کشاورزی از تیم فارس با کسب زمان ‪ ۱۱‬دقیقه و هفت ثانیه و ‪ ۹‬صدم ثانیه، فاطمه محمدی از تیم کاشی تیما الف خراسان با کسب زمان ‪ ۱۱‬دقیقه و ‪ ۱۰‬ثانیه و یک صدم ثانیه، اکرم مقدادی پور از تیم همدان با کسب زمان زمان ‪ ۱۱‬دقیقه و ‪ ۱۹‬ثانیه و پنج صدم ثانیه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در رده مردان این رقابتها و در ماده پرش با نیزه علی الصباغه از تیم فولاد خوزستان با ثبت رکورد ‪ ۴‬متر و ‪ ۵۰‬قهرمان شد و امیر محمد صلح میرزایی از تیم شهرداری طرقبه با رکورد چهار متر و ‪ ۲۰‬سانتی متر دوم و میثم صادق پور با رکورد سه متر و ‪ ۵۵‬سانتی متر از تیم آهن بافق یزد سوم شدند.

در ماده سه هزار متر احمد فرود از تیم نفت تهران بر سکوی اول جای گرفت، مسعود سهرابی از تیم همدان به مقام دوم دست یافت و محمد صالح رستمی از تیم هتل ورزشی قزوین بر سکوی سوم جای گرفت.

همچنین در ماده ‪ ۸۰۰‬متر نیز اسماعیل مصدق از تیم شهرداری طرقبه به مقام اول دست یافت، علی مقدادی پور از تیم همدان و مصطفی ابراهیمی از تیم شهرداری طرقبه به مقام سوم رسید.

علیرضا حبیبی از تیم نفت تهران ، مصیب ناصری از تیم گاز خراسان رضوی و محمد هادی صالحی از تیم ملی ناشنوایان رتبه‌های اول و تا سوم رشته پرش طول را به خود اختصاص دادند.

در ماده ‪ ۶۰‬متر رضا قاسمی از تیم نفت تهران به مقام قهرمانی دست یافت و مقام‌های دوم و سوم به حسین قایمی و حسن تفتیان از تیم شهرداری طرقبه رسید.

ادوارد مانگاسار از تیم نفت تهران با رکورد ‪ ، ۴۹/۴‬رضا بوعذار با رکورد ‪ ۴۹/۷‬از فولاد خوزستان و اسماعیل مصدق با رکورد ‪ ۴۹/۷‬از شهرداری طرقبه در ماده ‪ ۴۰۰‬متر اول تا سوم شدند.

اسماعیل مصدق هم در ماده ‪ ۸۰۰‬متر با رکورد ‪ ۵۲/۶‬ثانیه، علی مقدادی پور با رکورد ‪ ۵۳/۴‬ثانیه و مصطفی ابراهیمی با رکورد ‪ ۵۳/۶‬از شهرداری طرقبه بر سکوهای اول تا سوم جای گرفتند.

در یک هزار و ‪ ۵۰۰‬متر نیز مسلم نیادوست با رکورد ‪ ۵۶/۶‬ثانیه، علی مقدادی پور از تیم همدان با رکورد ‪ ۵۷/۹‬ثانیه و قاسم فریسات از فولاد خوزستان با رکورد ‪ ۵۸/۵‬ثانیه به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

احمد فرود از نفت تهران با رکورد ‪ ۴۴/۷‬ثانیه، مسعود سهرابی با رکورد ‪/۶‬ ‪ ۴۵‬از تیم همدان و محمد صالح رستمی از هتل ورزش قزوین با رکورد ‪۴۶/۵‬ ثانیه در رشته سه هزار متر اول تا سوم شدند.

مقامهای اول تا سوم رشته ‪ ۶۰‬متر با مانع هم به ترتیب محتبی پوستچی از نفت تهران با رکورد ‪ ۷/۹‬متر ، احمد رضا خنقری از فولاد خوزستان با ‪ ۷/۹‬و محمد رضا حسن زاده با ‪ ۸/۶‬متر از تیم ملی دانش آموزی کسب کردند.

در رشته پرش ارتفاع محمد رضا وظیفه دوست از تیم ملی دانش آموزی با ‪۲ /۰۵‬ ، مجتبی فتح آبادی از تیم سنگ آهن بافق یزد با ‪ ۲/۰۵‬و امین حسین زاده رهبر با رکورد دو متر به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.

در پرش طول علیرضا حبیبی از نفت تهران با ‪ ، ۷/۳۷‬مصیب ناصریبا ‪ ۷/۳۴‬و محمد هادی صالحی با ‪ ۶/۸۴‬متر هر دو از گاز خراسان رضوی و در رشته پرش سه گام علیرضا حبیبی از نفت تهران با ‪ ۱۵/۷۸‬ثانیه، لوون آقاسیان از ارمنستان با ‪ ۱۴/۹۳‬و مصطفی خسروی از گاز خراسان رضوی با ‪ ۱۴/۹۲‬ثانیه به مقامهای اول تا سوم را دست یافتند.

همچنین در رشته پرتاب وزنه مرتضی ناظمی از تیم نیروهای مسلح با ‪، ۱۷/۰۳‬ محمد حسین اسکندری از استان قم با ‪ ۱۶/۶۴‬و میثم کیانی از راه و ترابری گلستان با ‪ ۱۵/۹۲‬متر اول تا سوم شدند.

مقامهای اول تا سوم رشته هفت گانه را به ترتیب عبدالجلیل توماج با احتساب چهار هزار و ‪ ۵۵۴‬متر، سعید کولیوند با چهار هزار و ‪ ۴۱۱‬هر دو از نفت تهران و جمیل سعادت از هتل ورزش قزوین با رکورد چهار هزار و ‪ ۳۹۴‬متر از هتل ورزش قزوین به خود اختصاص دادند.

در رده بندی تیمی این مسابقات در بخش مردان تیم نفت تهران با کسب هشت طلا دو نقره و یک برنز قهرمان شد و پس از آن تیم‌های فولاد خوزستان با دو طلا، دو نقره و یک برنز، شهرداری طرقبه با کسب یک طلا دو نقره و سه برنز و تیم ملی دانش آموزی ایران با کسب یک طلا و یک برنز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم جای گرفتند
نوزدهمین دوره رقابتهای بین‌المللی دو و میدانی جام فجر با شرکت ‪۲۵۰‬ ورزشکار در قالب ‪ ۱۶‬تیم در دو بخش بانوان و آقایان ‪ ۲۸‬و ‪ ۲۹‬بهمن ماه در مشهد برگزار شد.


تاریخ: 1389/11/30
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: