برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اولین همایش علمی و بین‌المللی آمادگی جسمانی و ایروبیک برگزار شد

ورزش. آمادگی جسمانی. همایش
تهران - نخستین همایش علمی و بین‌المللی آمادگی جسمانی و ایروبیک با هدف ارائه آخرین یافته‌های علمی، ارتقاء سطح دانش علمی و اجرایی اساتید، مربیان، ورزشکاران و ترویج علمی آمادگی جسمانی برگزار شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، این همایش دو روزه با محوریت پزشکی ورزشی، مدیریت ورزشی، فیزیولوژی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی آغاز به کار کرد.

این همایش ‪ ۱۶‬کارگاه تخصصی از جمله طراحی برنامه‌های تمرین قدرتی برای سلامتی، اصول مدیریت و برنامه ریزی در باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک، نقش آمادگی جسمانی و ایروبیک در ارتقای عوامل روانشناختی، فعالیت بدنی، چاقی و کنترل وزن،اصول و مکانیزم‌های استعداد یابی ورزشی و نگرش‌های نوین در حرکات اصلاحی برگزار کرد.

ارتباطهای درمانی در آمادگی جسمانی و ایروبیک، طراحی تمرینات استقامتی ویژه برای سلامتی، ارزیابی سندروم متابولیک قبل از ورزش در کلاس‌های ایروبیک، آشنایی با تکنیک‌های ماساژ ورزشی، نگرش‌های نوین در حرکات اصلاحی ، عادات زندگی سالم کیفیت زندگی بالا، آشنایی با حرکات اصلاحی، روشهای ارزشیابی در آمادگی جسمانی، تغذیه ورزشی و آشنایی با تکنیک‌های ماساژ از دیگر کارگاه‌های تخصصی بود.

مهمترین اهداف این همایش فرهنگ‌سازی در حوزه ورزش، ارتقاء سطح سلامتی، ایجاد شادی و نشاط و جلوگیری از ناهنجاریهای جسمانی و اجتماعی بوده و نگاه تخصصی و علمی به مقوله ورزش در بخش آمادگی جسمانی و ایروبیک عنوان شده است.

در این همایش ‪ ۶۰۰‬مقاله به دبیر خانه ارسال شده بود که از بین آنها ‪۶۵‬ مقاله به صورت سخنرانی پذیرفته شده است و ‪ ۱۸۰‬مقاله نیز به عنوان پوستر در حاشیه این کنگره به نمایش در آمده است.










تاریخ: 1389/12/1
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: