برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برتري تيم ملي فوتبال ايران مقابل ارمنستان

ورزش. فوتبال. ايران
تهران - تيم ملي فوتبال ايران چهارشنبه شب در ديداري دوستانه مقابل ارمنستان به برتري رسيد.

به گزارش ايرنا ، در اين ديدار تداركاتي كه در ورزشگاه هرازدان شهر ايروان مركز ارمنستان برگزار شد تيم ايران با حساب سه بريك مقابل ميزبان خود پيروز شد.

در وقت نخست ، تيم ارمنستان در دقيقه ‪ ۴۰‬با ضربه كات دار مگرچيان و جايگيري غلط سيد مهدي رحمتي موفق شد دروازه تيم ما را باز كند . در اين نيمه و در دقيقه ‪ ۱۸‬يكبار ضربه كريم انصاريفرد مي‌رفت تا به گل تبديل شود اما توپ به تير دروازه ميزبان چسبيد.

در نيمه دوم ، بازي دو تيم جالب توجه بود و ارمنستان در ‪ ۱۵‬دقيقه نخست چندين بار دروازه تيم ايران را هدف قرار داد كه رحمتي با هوشياري اين موقعيت‌ها را خنثي كرد .

رحمتي در دقيقه ‪ ۵۵‬حتي يك ضربه پنالتي را مهار كرد و مانع فروپاشي دروازه تيم ايران براي دومين بار شد . در اين لحظات مركز دفاعي تيم ايران به كرات به دليل ناهماهنگي و تزلزل ، رسوخ پذير نشان داد .

پس از اين ، تيم ايران ابتكار بازي را در دست گرفت و دوبار پياپي در دقايق ‪ ۶۷‬و ‪ ۷۱‬به ترتيب توسط هادي عقيلي و محمد نصرتي به گل رسيد . ضمن اينكه عقيلي در دقيقه ‪ ۸۸‬از روي نقطه پنالتي به گل دوم خود و گل سوم تيم ايران دست يافت .در دقيقه ‪ ۷۹‬نيز جواد نكونام كاپيتان تيم ايران از زمين اخراج شد .

تيم ما با وجود اين برتري ، باز هم در بسياري از دقايق فاقد هارموني بود و در مركز دفاعي در چند نوبت ناهماهنگ نشان داد .

تيم ملي فوتبال ايران خود را براي حضور در جام ملتهاي اسيا اماده مي‌كند كه دي و بهمن ماه امسال در قطر برگزار خواهد شد . در اين مسابقات تيم كشورمان با عراق ، كره شمالي و امارات همگروه است .









تاریخ: 1389/5/20
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: