برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اعتراف جالب مدیرعامل: گل‌هاي حریف ما كاملا درست بود

اعتراف جالب مدیرعامل: گل‌هاي حریف ما كاملا درست بود 2:26:00 am - 1389/ 5/ 7 : در تاريخ خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام اندازه فونت :  مدير عامل باشگاه پيكان قزوين گفت: گل‌هاي ذوب آهن درست بود و داور اشتباهي در اين مسابقه نداشت.

محمود شيعي  در مورد شكست در ديدار با ذوب آهن گفت: بازي اول بود و بازيكنان ما مدت زيادي نبود كه كنار هم بازي مي‌كردند. به همين دليل در نيمه اول كمي سردرگم بودند و ذوب آهن هم تيم قدرتمندي است كه بازيكنانش مدت‌هاست كنار هم بازي مي‌كنند. البته از دقيقه 55 به بعد تيم ما بازي خوبي انجام داد و در نهايت با بدشانسي شكست خورديم. يك توپ ما به تير دروازه خورد و در چند صحنه دروازه‌بان حريف واكنش‌هاي خوبي نشان داد.

وي ادامه داد: هر دو گل ذوب آهن هم در شرايط درست به ثمر رسيد. من بر روي گل دوم آنها مشكوك به آفسايد بودم اما بعد از بازبيني فيلم مسابقه مطمئنم شدم كه گل آنها در شرايط درست زده شده است.ما بد شانسي هم آورديم و دست مصطفي صالحي‌نژاد شكست و اين بازيكن را حداقل 6 هفته در اختيار نداريم او بازيكن ارزشمندي بود.

شيعي با اشاره به ديدار با شاهين بوشهر در هفته آينده گفت: بايد در اين مسابقه برنده شويم و نمي‌خواهيم فرصت‌ها را از دست بدهيم.
تاریخ: 1389/5/6
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: