برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شكست بايرن در بازي خداحافظي بكن باوئر/ فان خال: رئال در پايان بسيار بد بود

فرانتس بكن باوئر در ديدار خداحافظي‌اش كه با چند دهه تاخير انجام شد، شاهد پيروزي مونيخي‌ها نبود. بايرني‌ها در ديداري كه به مناسبت بزرگداشت قيصر فوتبال آلمان برگزار شد، در ضربه‌هاي پنالتي برابر رئال مادريد تن به شكست دادند.

بايرن مونيخ در حضور 69 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آليانس آره‌نا در ضربه‌هاي پنالتي چهار بر دو مغلوب قوهاي سپيد مادريدي شد. ايكر كاسياس دروازه‌بان مادريدي‌ها ستاره تيمش بود و نقش برجسته‌اي در پيروزي تيمش داشت.

باستين شواين اشتايگر در پايان اين مسابقه در پاسخ به پرسشي درباره‌ي اينكه آيا هم‌تيمي‌هايش در فاصله يك هفته مانده تا شروع رقابت‌هاي بوندسليگا در آمادگي آرماني به سر مي‌برند، پاسخ داد: بديهي است كه برخي هنوز بايد آماده شوند.

لوئيس فان خال سرمربي بايرن هم با اشاره به مشكلي كه هر دو طرف با آن درگير بودند، گفت: فكر مي‌كنم تيم فوق‌العاده‌اي را ديدم. به نظرم ما در ميدان تيم برتر بوديم و رئال مادريد در پايان مسابقه تقريبا بسيار بد بازي كرد. آن‌ها 6 يا 7 تعويض داشتند و در صورتي كه به صورت رسمي بازي كنيم، آن‌ها ديگر نمي‌توانند اين كار را انجام دهند.

او در تمجيد از نيكو يوليش كه از تيم آماتورهاي بايرن مونيخ به تيم اصلي اضافه شده است، گفت: او به طور معمول در اين پست بازي نمي‌كند و با آن كه در ورزشگاه پر از جمعيت آليانس آره‌نا اينچنين با آرامش بازي كرد، حتي برابر بازيكني همانند رونالدو كارش را خوب انجام داد.

در صورتي كه فيليپ لام دوشنبه در بازي جام حذفي به موقع آماده نشود، فان خال برنامه‌ي ديگري را خواهد داشت: در آن صورت يوليش بازي خواهد كرد. اين را در اين بازي ديديم. با اين حال فكر مي‌كنم كه لام دوشنبه آماده باشد.

او با هشدار به گرمانيا ويندك حريف بايرن در دور نخست جام حذفي باشگاه‌هاي آلمان گفت: با تيمي بسيار خوب بازي را شروع خواهم كرد.

سامي خديرا در بازي برابر بايرن نخستين بار با پيراهن كهكشاني‌ها به ميدان رفت. بازيكن فصل پيش اشتوتگارت كه پس از درخشش در جام جهاني راهي سانتياگو برنابئو شد، در پايان اين بازي گفت: خوشحالم كه نخستين بازي را پشت سر گذاشته‌ام. در مادريد احساس بسيار خوبي دارم. اين برايم چالش بزرگي است و بايد باز هم تلاش داشته باشم.
تاریخ: 1389/5/23
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: