برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

چلسي با راميرز چهار ساله بست

ورزش. فوتبال. چلسي
تهران - باشگاه فوتبال چلسي قرار داد انتقال راميرز، هافبك برزيلي بنفيكا را نهايي كرد و او را براي چهار سال در اختيار گرفت.

به گزارش ايرنا، هافبك ‪ ۲۳‬ساله برزيلي كه در ازاي ‪ ۱۷‬ميليون پوند به چلسي پيوسته، روز جمعه در معاينات پزشكي باشگاه شركت كرد.

كارلو آنجلوتي مربي چلسي او را بازيكني فوق‌العاده توصيف كرد و گفت: او آينده تيم ملي برزيل است و اميدوارم آينده باشگاه چلسي هم باشد.

در همين حال، باشگاه برزيلي سانتوز اعلام كرده از چلسي به فيفا شكايت مي كند چرا كه، به اعتقاد مسئولان سانتوز، باشگاه چلسي به طور غيرقانوني به دنبال نيمار بوده است.

باشگاه چلسي پيشنهاد ‪ ۱۶‬ميليون پوندي براي مهاجم سانتوز داده بود.

لوئيز آلوارو ريبرو مدير باشگاه سانتوز گفت: باشگاه انگليسي بعد از آنكه با نيمار و نمايندگان او مذاكره مستقيم داشت، پيشنهاد رسمي به ما داد.

راميرز كه قرار است به عنوان هافبك مياني و يا راست براي چلسي بازي كند، سال گذشته در ازاي شش ميليون و ‪ ۲۰۰‬هزار پوند از كروزيرو به بنفيكاي پرتغال پيوست. او تاكنون ‪ ۱۶‬بازي ملي در تيم برزيل داشته است.

او بازي روز يكشنبه چلسي مقابل وست برومويچ را از دست داده و از هفته آينده براي چلسي بازي خواهد كرد.

راميرز به سايت چلسي گفته است آرزوي هر بازيكن، بازي در چلسي است و او آن را فرصتي براي خود مي‌داند.

راميرز كه نام كاملش راميرز سانتوز دو ناسكيمنتو است بعد از يوسي بنايون از ليورپول، دومين بازيكني خواهد بود كه به تيم كارلو آنجلوتي پيوسته است.







تاریخ: 1389/5/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: