برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش تمرین امروز آبی پوشان/مشکل استقلالی‌ها برای ورود به ورزشگاه آزادی/ دلداری طالب‌لو به محمدی

بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای ورود به ورزشگاه آزادی و انجام آخرین تمرین قبل از سفر به تبریز با مشکل مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از برگزاری نخستین دیدارش در دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر بعدازظهر امروز در زمین شماره سه ورزشگاه آزادی برگزار شد.

البته قبل از ورود آبی پوشان به این زمین، مسئولان ورزشگاه اجازه ورود بازیکنان به ورزشگاه آزادی را ندادند و ناهماهنگی را دلیل این اقدام خود عنوان کردند اما پس از رایزنی مسئولان باشگاه استقلال این مشکل حل شد.

تمرین امروز یکشنبه استقلال با گرم کردن بدنها، مرور کارهای تاکتیکی، سانتر از جناحین ، فوتبال درون تیمی و... همراه بود و در پایان نیز بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا ساعت 18 راهی تبریز شوند.

آرش برهانی در این تمرین با مصدومیت جزیی مواجه شد اما مشکلی برای همراهی آبی پوشان ندارد. مجیدی و جباری نیز که در فهرست بازی نخست نیستند به طور انفرادی تمرین کردند.

محمد محمدی نیز که در تمرین روز شنبه مصدوم شده بود با لباس شخصی کنار زمین حضور داشت که وحید طالب لو دقایقی با وی گفتگو کرد و او را برای این مصدومیت بی موقع دلداری داد.

تیم فوتبال استقلال نخستین دیدار خود در دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را ساعت 17:30 دقیقه روز دوشنبه برابر شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگام امام برگزار خواهد کرد.


تاریخ: 1389/5/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: