برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

چيذري در گفت و گو با فارس:اگر امكانات پسران كاراته‌كار را به ما بدهند از آنها بهتر خواهيم بود

فاطمه چيذري، كاراته را از هشت سالگي در هشتگرد قزوين آغاز كرد و در اولين حضور آسيايي خود توانست مقام نايب قهرماني آسيا را به خود اختصاص دهد.
وي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: در مسابقات انتخابي تيم ملي هم در بخش كاتا و هم كوميته شركت كردم؛‌ اما چون در كوميته باختم فقط در رقابت هاي كاتاي قهرماني آسيا حضور يافتم.
چيذري خاطرنشان ساخت: كوميته يا همان مبارزه بيشتر نيازمند فكر است؛‌ اما كاتا تمركز فوق العاده اي را مي طلبد و اگر كوچكترين استرسي داشته باشي همه چيز خراب خواهد شد.
وي به جدال آخرش مقابل نماينده ژاپن اشاره كرد و گفت: كمي اضطراب داشتم و همين باعث شد كه نتوانم آنطور كه تصور مي كردم كاتا بزنم. من 2 ماه به شكل حرفه اي با هاشمي در اردوهاي تيم ملي تمرين كردم؛ اما او با ما به هنگ كنگ اعزام نشد.
چيذري افزود:مطمئن هستم كه اگر او كنارم بود بهتر از اين ها ظاهر مي شدم. اينكه يك مربي ماه ها پابه پاي تيم ملي تمرين كند؛ اما در نهايت اعزام نشود خيلي بد است.
وي تصريح كرد: تيم بانوان با اينكه تجربه كمتري داشت خيلي خوب ظاهر شد، وقتي به روي تاتامي مي رفتيم ديگر كشورها از پوشش اسلامي و قدرت ما تعجب مي‌كردند. به نظر من مربيان دختران بهتر از تيم پسران نتيجه گرفتند.
چيذري ادامه داد: اگر ما هم مثل پسران از مربيان مجزا، اردوهاي طولاني و امكانات بيشتر برخوردار باشيم حتي در مسابقات جهاني نيز مدال آور خواهيم بود.براي مسابقات جهاني مالزي هم در كوميته و هم در كاتا انتخابي خواهم زد.
انتهاي پيام/

تاریخ: 1389/5/23
موضوع: رزمی
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: