برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

منصور ابراهیم زاده:پیروزی ارزشمندی در کرج کسب کردیم/ منتظر اشتباهات شاگردان مایلی‌کهن بودیم

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه با توجه به غیبت سه بازیکن اصلی تیمش از پیروزی در زمین سایپا بسیار راضی است، گفت: سه امتیاز ارزشمندی را در این دیدار بدست آوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی تیمش برابر سایپا ضمن بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به مصدومیت قاضی و نورمحمدی و محرومیت خلعتبری، می‌دانستیم بازی سختی برابر تیم مایلی‌کهن که از بازیکنان جوان و با انگیزه سود می‌برد، پیش رو داریم اما در نهایت نتیجه بدست آمده در این دیدار بسیار راضی کننده بود.

وی ادامه داد: در این دیدار منتظر اشتباه بازیکنان جوان تیم سایپا و استفاده از آنها برای رسیدن به گل بودیم و با توجه به شناخت کامل از نقاط ضعف و قوت این تیم، در نهایت موفق به کسب 3 امتیاز بازی با سایپا شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را برای تیم ذوب آهن بسیار مهم دانست و در مورد دربی اصفهان در هفته آینده تاکید کرد: سپاهان همیشه تیمی قدرتمند است و نمی‌توان با تکیه بر نتایج این تیم در ابتدای فصل، آنها را ارزیابی کرد. البته امیدوارم برای آن دیدار بازیکنان مصدومان برسند و بتوانند بیش از پیش به موفقیت‌مان در آن دیدار کمک کنند.

ابراهیم‌زاده در پایان گفت: در آن بازی مهم هر تیمی که مرتکب اشتباه شود، نتیجه را به سود تیم دیگر رقم خواهد زد. قطعا امتیاز گرفتن در آن مسابقه به ما کمک می‌کند روند روبه رشدمان در لیگ برتر را ادامه داده و حتی از روحیه بالاتر برای موفقیت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برخوردار باشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا البرز و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور که شنبه شب در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شد، با برتری 2 بر صفر تیم ذوب آهن به پایان رسید.


تاریخ: 1389/5/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: