برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

كشتي فرنگي ارتش‌هاي جهان مراسم وزن كشي چهار وزن دوم برگزار شد

ورزش. كشتي. ارتش
تهران- مراسم وزن كشي مدعيان چهار وزن دوم رقابت‌هاي قهرماني كشتي فرنگي ارتش‌هاي جهان برگزار شد كه در نهايت نمايندگان كشورمان حريفان خود را شناختند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي فدراسيون كشتي، روز دوم رقابت‌هاي كشتي فرنگي ارتش‌هاي جهان از ساعاتي ديگر در شهر لاهتي فنلاند آغاز مي‌شود كه در آن عبدالمحمد پاپي در وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم در دور اول با اولانگ دينگ از چين روبرو مي‌شود و در صورت پيروزي در دور دوم با برنده ي مسابقه كشتي سوريه و كره جنوبي مصاف خواهد داد. در اين وزن ‪ ۱۱‬كشتي گير حضور دارند.

در وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم كه ‪ ۱۴‬كشتي گير حضور دارند، مسعود رشيديان بايد در دور نخست به مصاف حريفي از مراكش برود كه درصورت پيروزي با برنده كشتي گيران ليتواني و فنلاند روبرو خواهد شد.

بر اين اساس در وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم نيز مسلم رنجبر در دور نخست به مصاف فيليپ لاكز از آلمان مي‌رود و در صورت پيروزي با برنده كشتي گيران اسلواكي و اتريش مسابقه مي‌دهد. در اين وزن ‪ ۱۵‬كشتي گير حضور دارند.

در وزن ‪ ۱۲۰‬كيلوگرم هم كه ‪ ۱۰‬كشتي گير حضور دارند، محسن بشينجي در دور نخست به مصاف اولدارنيز برتزيك از بلاروس مي‌رود و در صورت پيروزي در دور دوم با برنده كشتي گيران سريلانكا و سوريه روبرو خواهد شد.

تيم ايران در رقابت‌هاي سه وزن نخست اين پيكارها كه روز شنبه برگزار شد ، در وزن ‪ ۵۵‬كيلوگرم توسط شيرزاد بهشتي، صاحب يك مدال نقره شد.











تاریخ: 1389/5/24
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: