برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مدعي وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم: حضور در رقابت‌هاي جهاني كشتي را نشانه رفته ام

ورزش. كشتي. عابدين زاده
تهران- فرنگي كار وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم تيم ملي كشتي كشورمان در پايان اردوي آماده‌سازي گفت: ماه هاست كه با تمرينات منسجم در اردوهاي آماده سازي، فقط به كسب دوبنده تيم ملي و شانس حضور در رقابت‌هاي جهاني ‪ ۲۰۱۰‬مسكو مي انديشم.

داود عابدين زاده روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا خاطر نشان كرد : خوشبختانه در طول برگزاري اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي به شرايط مطلوبي دست يافتم وبسياري از نقاط ضعفم را نيز برطرف كردم.

وي افزود:وضعيت وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم اردوي تيم ملي به گونه‌اي است كه در اثر كوچكترين غفلت و كوتاهي در تمرينات از جمع مدعيان اين وزن خارج شده و در واقع شانس حضور در رقابت‌هاي جهاني را از دست مي‌دهم پس با اين حساب بايد تلاش و تمرين بيشتري انجام دهم تا از گردونه رقباي اين وزن عقب نمانم.

قهرمان اسبق جوانان جهان افزود : چندي پيش با نظر مثبت كادر فني تيم ملي به رقابت‌هاي جايزه بزرگ باكو اعزام شدم كه همين تورنمنت بين‌المللي باعث شد تا بسياري از نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و در اردوهاي آماده سازي بر روي اين موارد بيشتر كار كنم.

عابدين زاده گفت : تجربه ثابت كرده كه حضور مداوم در اردوهاي مستمر آماده‌سازي تيم ملي را نمي‌توان دليل قطعي براي رسيدن به اوج آمادگي دانست و به همين دليل است كه كادر فني تيم ملي در طول برنامه‌هاي آماده سازي خود چندين تورنمنت را براي ما در نظر گرفت .

وي كسب مدال برنز اين تورنمنت را به معناي حضور در تركيب تيم اعزامي به رقابت‌هاي جهاني ندانست و افزود : بايد قبول كرد كه مدعيان با انگيزه و آماده ديگري نيز در وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم هستند كه با تلاش شبانه روزي در اردوي تيم ملي، قصد برتري نسبت به ديگري را دارند در نتيجه نمي‌توان به مدال برنز اين مسابقات بسنده كرد.

به گفته عابدين زاده رقابت‌هاي جهاني ‪ ۲۰۱۰‬مسكو و بازي‌هاي آسيايي گوانگ ژو ، دو ميدان معتبر پيش روي ماست كه من قصد ندارم به هيچ عنوان فرصت حضور و عرض اندام در اين پيكارها را از دست بدهم.










تاریخ: 1389/5/24
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: