برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

او پسر خوبي است، بايد به او زمان داد

سرمربي تيم ملي انگليس معتقد است، وين روني 2 تا 3 هفته ديگر به شرايط آرماني باز خواهد گشت.
وين روني كه در جام جهاني 2010 نمايش نااميدكننده‌اي داشت، مي‌توانست پس از پايان تعطيلات خاطرات تلخ آفريقاي جنوبي را به دست فراموشي بسپارد اما شيطنت يكي از روزنامه‌ها كه عكس روني را در يك باشگاه شبانه در حال سيگاركشيدن به تصوير كشيد بار ديگر به جنجال‌ها دامن زد.

مهاجم شياطين سرخ در دو ديدار پيش فصل منچستريونايتد در گلزني ناموفق بوده است. روني در ديدار دوستانه تيم ملي انگليس مقابل مجارستان هم درخشش چندان نداشت و استيون جرارد هر دو گل انگليس را به ثمر رساند.

با اين وجود فابيو كاپلو معتقد است با آغاز چند هفته از ليگ، روني به شرايط آرماني باز خواهد گشت.

كاپلو درباره وضعيت روني گفت: اطمينان دارم روني فصل خوبي را پيش رو خواهد داشت. البته به چند هفته زمان نياز دارد، از سه سال پيش عملكرد روني را در كنار مهاجمان بسياري ارزيابي كرده‌ام و به توانايي‌هاي او كاملا ايمان دارم.

سرمربي تيم ملي انگليس در ادامه افزود: روني به 500 تا 600 دقيقه زمان فرصت نياز دارد تاكنون 150 دقيقه بازي كرده است. بنابراين فكر مي‌كنم حداقل 3 بازي ديگر به او فرصت داده شود.

كاپلو در پاسخ به شايعه خداحافظي روني گفت: اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد من با او صحبت كردم و او قصد ندارد از بازي‌هاي ملي كناره‌گيري كند. روني پسر خوبي است و مي‌خواهد با ما بماند. طبيعي است كه در چند بازي خوب نباشد اما به زودي همه چيز را فراموش خواهد كرد.

كاپلو همچنين درباره واكنش هواداران در ديدار تيم ملي انگليس با مجارستان گفت: برخورد هواداران عادي بود. آنها انتظار دارند بهترين تيم بو بهترين روني را ببينند آنها همه چيز را ايده‌آل مي‌خواهند و انتظار دارند همه چيز در بالاترين سطح باشد و اين هميشه ممكن نيست.
تاریخ: 1389/5/24
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: