برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پس از دو روز رقابت در چهار رده سني؛پيكارهاي كاراته سبك‌هاي آزاد بانوان قم به پايان رسيد

صفحه اصلي | ورزشي | قهرمانی - همگانی | پيكارهاي كاراته سبك‌هاي آزاد بانوان قم به پايان رسيد پس از دو روز رقابت در چهار رده سني؛ پيكارهاي كاراته سبك‌هاي آزاد بانوان قم به پايان رسيد 24/05/1389 - 12:57:28 اندازه قلم:

 

خبرگزاری زنان ایران – تهران

سرویس ورزشی  - مسابقات

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : پيكارهاي كاراته سبك‌هاي آزاد بانوان قم بعد از مشخص شدن نفرات برتر رده‌هاي سني مختلف به كار خود پايان داد .

به گزارش خبرگزاری "ایونا" از قم  ؛ مسابقات كاراته سبك‌هاي آزاد بانوان استان قم كه با شركت برترين‌هاي سبك‌هاي مختلف كاراته در بخش بانوان به مدت دو شب در اوزان و رده‌هاي سني مختلف برگزار شد بعد از مشخص شدن نفرات برتر رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان شنبه شب به كار خود پايان داد .
 
در اين دوره از مسابقات بيش از 80 كاراته‌كار در اوزان و رده‌هاي سني مختلف و كمربندهاي رنگارنگ با يكديگر به رقابت پرداختند كه طي آن مسابقات در دو رده كمربندي زير قهوه‌اي و بالاي قهوه‌اي و در رده‌هاي سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد .
 
در اين دوره از مسابقات كه در خانه كاراته مجموعه ورزشي راحله برگزار شد، رقابت‌ها در رده سني جوانان با حضور كاراته‌كاران مدعي در وزن آزاد برگزار گرديد، ضمن اينكه رقابت‌هاي رده بزرگسالان زير قهوه‌اي نيز در اوزان منهاي 45، 50، 55 ،60، 70 و وزن آزاد و مسابقات كاراته‌كاران رده بزرگسالان داراي كمربند بالاي قهوه‌اي در اوزان منهاي 60 و 65 برگزار شد كه طي آن در پايان اين مسابقات در رده سني جوانان وزن آزاد عنوان قهرماني و سكوي نخست به زهرا حاج‌كاظمي رسيد.
 
اما در مسابقات رده سني بزرگسالان داراي كمربند زير قهوه‌اي، در وزن منهاي 45 كيلوگرم رقيه ضماني در مصاف نهايي با شهربانو سروي در جدال براي كسب عنوان قهرماني به برتري رسيد و بر سكوي نخست ايستاد، در اين وزن شهربانو سروي در جايگاه دوم قرار گرفت و نايب قهرمان شد و عوان سوم نيز به رقيه جاي‌دري ديگر مدعي اين وزن رسيد.
 
در پايان پيكارهاي ورن منهاي 50 كيلوگرم ديدار نهايي را الهه بهشتي و رقيه‌ نورمحمدي برگزار كردند كه برنده اين مسابقه بهشتي بود تا وي بر سكوي نخست ايستاده و قهرمان اين وزن شود، در اين وزن نورمحمدي نايب ‌قهرمان شد و عنوان سوم نيز به زهرا داوران رسيد.
 
اما در وزن منهاي 55 كيلوگرم در جدال براي كسب عنوان نخست و مقام قهرماني، عطيه شعباني و منا عباسي به مصاف يكديگر رفتند كه اين مسابقه با برتري شعباني و قهرماني وي به پايان رسيد، در اين وزن عباسي نايب قهرمان شد و عنوان سوم مشترك به زكيه عباسي و فهيمه نجفي رسيد.
 
در وزن منهاي 60 كيلوگرم اعظم حيدري و زهرا همايوني مسابقه پاياني براي كسب مقام قهرماني و نشان طلا را برگزار كردند كه در اين رقابت حيدري به برتري رسيد و قهرمان شد، همايوني بر سكوي نايب ‌قهرماني ايستاد و عنوان سوم به سميه قجر رسيد.
در وزن منهاي 70 كيلوگرم مسابقه نهايي را فاطمه تركمن‌زاده و زهره خادمي براي به دست آوردن مدال طلا و مقام قهرماني برگزار كردند كه در اين مسابقه تركمن‌زاده به پيروزي رسيد و بر سكوي نخست ايستاد، خادمي نايب ‌قهرمان شد و عنوان سوم را طيبه پرند كسب كرد.
در وزن آزاد رده سني بزرگسالان نيز در رقابت نزديك مدعيان، زينب زيني‌وند با شكست زهرا ابوالقاسمي در مسابقه نهايي، به مقام نخست و عنوان قهرماني دست يافت، در اين وزن ابوالقاسمي نايب‌ قهرمان شد و عنوان سوم مشترك را فاطمه نوراللهي و سميرا بهشتي به دست آوردند.
 
اما در پايان مسابقات رده بزرگسالان داراي كمربند بالاي قهوه‌اي در وزن منهاي 60 كيلوگرم در ديدار نهايي زهرا احمدي با شكست مريم رمضاني بر سكوي نخست ايستاد و قهرمان شد تا عنوان نايب‌ قهرماني نيز به مريم رمضاني برسد.
 
در وزن منهاي 65 كيلوگرم و در جدال پاياني الهه عزيزيان با شكست حريف خود به مقام قهرماني دست يافت تا بدين‌ ترتيب پنجمين دوره پيكارهاي كاراته سبك‌هاي آزاد بانوان استان قم بعد از دو شب رقابت كاراته‌كاران شركت‌كننده در اوزان و رده‌هاي سني مختلف با معرفي نفرات برتر به پايان برسد.

کد خبر :89052408

تاریخ: 1389/5/24
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: