برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شمسايي: مقابل راه ساري محكوم به پيروزي هستيم

ورزش. توپي. فوتسال. ليگ برتر
اصفهان - كاپيتان تيم فوتسال فولاد ماهان اصفهان گفت: اين تيم براي باقي ماندن در كورس قهرماني رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور مقابل راه ساري محكوم به پيروزي است.

وحيد شمسايي روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: تيم فولاد ماهان به دليل عدم آمادگي در هفته اول و دوم ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور به هدف خود دست نيافت.

وي اظهارداشت: مقابل تيم گسترش فولاد تبريز در تبريز بازي قابل قبولي انجام داديم و نشان داديم كه به اهداف مورد نظر سرمربي تيم كه همان آمادگي مطلوب است، نزديك شده ايم.

بازيكن باتجربه تيم فوتسال فولاد ماهان اظهارداشت : هدف ما قهرماني در ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور است و در اين راستا تلاش مي‌كنيم.

وي تاكيد كرد: هماهنگي بازيكنان اين تيم رو به افزايش است و اين تيم هفته به هفته بازيهاي بهتري را ارايه خواهد داد.

شمسايي تصريح كرد: رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاههاي فوتسال كشور ‪ ۲۴‬هفته به طول مي‌انجامد و هنوز دو هفته از آن سپري شده بنابراين فولاد ماهان براي قهرماني در اين رقابت‌ها چيزي از دست نداده است و مي‌تواند با جبران امتيازات از دست رفته، خود را به صدر جدول نزديك كند.

وي با اشاره به اينكه تيم فولاد ماهان اصفهان در هفته‌هاي ابتدايي ليگ برتر در سه سال گذشته به نتايج مورد انتظار دست نيافت اما از هفته چهارم به بعد شكست ناپذير ظاهر شد، يادآور شد: نتايج كسب شده اين تيم در دو هفته ليگ برتر فوتسال، پيش از اين نيز سابقه داشته اما در نهايت فولاد ماهان قهرمان شده است.

بازيكن ملي پوش فولاد ماهان خاطرنشان كرد: بازيكنان مصدوم اين تيم در هفته آتي با كسب سلامتي به تركيب تيم اضافه مي‌شوند و قدرت فولاد ماهان دوچندان مي‌شود.

وي درباره كيفيت رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: رقابت‌هاي فصل جديد نسبت به گذشته از كيفيت بالاتري برخوردار است و تيم‌ها با آمادگي و انگيزه بيشتر دراين رقابت‌ها ظاهر شده اند.

شمسايي، شانس تيم‌هاي فولاد ماهان اصفهان، گسترش فولاد تبريز، شهيد منصوري قرچك و علم و ادب مشهد را براي كسب عنوان قهرماني ليگ برتر بيشتر از ساير تيم‌ها دانست.

تيم فوتسال فولاد ماهان اصفهان در هفته سوم ليگ برتر باشگاههاي كشور جمعه شب ميزبان تيم راه ساري است.





تاریخ: 1389/5/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: