برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

وزنه برداری معلولان - مالزی/کسب دو مدال نقره و برنز برای تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران

کوالالامپور - دفتر منطقه ای خبرگزاری مهر در شرق آسیا: در دومین روز از مسابقات جهانی جانبازان و معلولین ، سید یوسف یوسفی و نادر مرادی وزنه برداران وزن 56 کیلوگرم تیم ملی کشورمان موفق شدند دو مدال نقره و برنز این دوره از مسابقات را ازان خود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در کوالالامپور ، سید یوسف یوسفی با 170 کیلو گرم مدال نقره این وزن را در بخش جوانان و نادر مرادی با 185کیلو گرم مدال برنز این وزن در بخش بزرگسالان را کسب کردند.

پیشتر نادر مرادی مدال طلای وزن 56 کیلوگرم و سید یوسف یوسفی مدال نقره همین وزن را در مسابقات بین المللی 2010 لیبی از ان خود کردند.

در وزن 56 کیلوگرم جوانان محسن رسول از کشور عراق اول شد و جمهوری اسلامی ایران و فرانسه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند  و در بخش بزگسالان همین وزن عثمان شریف از کشور مصر اول شد و عراق و ایران در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

محسن رسول وزنه بردار عراقی موفق شد در این وزن با 5/197کیلو گرم رکورد جدید این وزن را در جهان به نام خود ثبت کند پیش از این رکورد جهانی این وزن 5/185 کیلو گرم بود که در اختیار همین وزنه بردار بود و عثمان شریف وزنه بردار مصری وزن 56 کیلوگرم نیز موفق شد با زدن وزنه 5/205 کیلوگرم  رکورد قبلی این وزن را که به خودش اختصاص داشت 5/2 کیلو گرم افزایش دهد.

این مسابقات روز سه شنبه در وزن 60 و 5/67 کیلو گرم ادامه خواهد داشت حمزه محمدی ، علی نجات خواه و سعید نصیری در وزن 60 کیلو گرم و علی حسینی ، روح اله رستمی و محمد عبدلی در وزن 5/67 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

رقابت‌های جهانی وزنه برداری معلولان با حضور 290 ورزشکار از 49 کشور جهان در سالن "تیتی وانگسا" ورزشگاه کوالالامپورمالزی برگزار می شود.

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان چندی پیش  با کسب 24 مدال ، عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی 2010 لیبی را از آن خود کرد.


تاریخ: 1389/5/4
موضوع: معلولان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: