برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جلسه فوق العاده شورای تأمین تهران به خاطر حوادث بازی پرسپولیس و تراکتورسازی/ نباید عده‌ای سودجو و آشوب‌طلب مخل آسایش مردم شوند

جلسه فوق العاده شورای تأمین تهران به خاطر حوادث بازی پرسپولیس و تراکتورسازی/ نباید عده‌ای سودجو و آشوب‌طلب مخل آسایش مردم شوند 5:46:00 pm - 1389/ 5/ 7 : در تاريخ خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام اندازه فونت : مرتضی تمدن رئیس شورای تأمین استان تهران در این زمینه گفت: متأسفانه اخیراً بروز خشونت و رفتارهای زننده در برخی مسابقات ورزشی تبدیل به یک رویه شده و استمرار چنین وضعیتی برای جامعه ورزش و مردم غیرقابل قبول است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران، در پی رفتارهای خارج از شئون عده‌ای تماشاگرنما در بازی پیروزی تهران و تراکتورسازی تبریز و مختل کردن نظم عمومی و خسارت وارد کردن به اموال عمومی، استاندار تهران دستور داد فوراً جلسه فوق‌العاده کمیته ورزش شورای تأمین استان تشکیل تا ضمن ریشه‌یابی اتفاقات مذکور، نحوه برخورد و پیگرد قانونی عوامل دست‌اندکار مشخص شود.

مرتضی تمدن رئیس شورای تأمین استان تهران در این زمینه گفت: متأسفانه اخیراً بروز خشونت و رفتارهای زننده در برخی مسابقات ورزشی تبدیل به یک رویه شده و استمرار چنین وضعیتی برای جامعه ورزش و مردم غیرقابل قبول است.

وی افزود: با وجودی که تمام مسئولان انتظامی توان خود را مصروف برگزاری سالم و بی‌حادثه این بازی کردند اما عده‌ای تعمداً و برخی از روی ناآگاهی در آغاز بازی‌های لیگ برتر فوتبال، سنگ‌بنای زشتی را بنا نهادند که نمی‌توانیم در قبال آن بی‌تفاوت باشیم.

رئیس شورای تأمین استان تهران همچنین خاطرنشان کرد: از براتلو معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران خواسته شد با دعوت از مسئولان حراست تربیت‌بدنی، مدیرکل تربیت‌بدنی استان تهران، مسئولان ورزشگاه آزادی و سایر دست‌اندرکاران در کمیته ورزش شورای تأمین استان تهران به این موضوع رسیدگی و تصمیم‌گیری شود.

استاندار تهران در ادامه گفت: شایسته نیست در حین و پس از پایان هر بازی شهروندان تهرانی دچار دلهره و اضطراب گردیده و عده‌ای سودجو و آشوب‌طلب مخل آسایش مردم شوند.

تمدن با اشاره به اهتمام سعیدلو معاون رئیس سازمان تربیت‌بدنی برای برگزاری سالم و بی‌حاشیه این مسابقات تصریح کرد: قطعاً وی نیز در این زمینه دستورات لازم را خواهد داد.
تاریخ: 1389/5/7
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: