برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا – اصفهان/ / حسين افضلي: / سطح اين مسابقات از جام ملت‌ها بالاتر بود / ناكامي‌هاي فوتبال را با اين قهرماني جبران كرديم

سرمربي تيم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان سطح فني اين مسابقات را بالاتر از رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا توصيف كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين افضلي در نشست خبري پس از ديدار نهايي رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا خاطر نشان كرد: به اعتقاد من سطح كيفي اين مسابقات بسيار بالاتر از جام ملت‌هاي آسيا بود؛ چرا كه تيم‌هاي حاضر در اين تورنمنت از بازيكنان بسيار باكيفيت خارجي استفاده مي‌كردند و براي اين بازي‌ها تا به دندان مسلح شده بودند. البته نبايد انتظار زيادي از سطح فني اين رقابت‌ها داشت؛ چرا كه در اين هفته شاهد برگزاري نخستين دوره اين تورنمنت بوديم.

وي پيرامون بازي اظهار داشت: تيم السد قطر فوتسال قابل قبولي از خود به نمايش گذاشت و توانست تيم ما را در پاره‌اي از اوقات به خوبي تحت فشار قرار دهد؛ اما به دليل اينكه تيم حريف از تعداد بازيكن كمتري استفاده مي‌كرد مي‌دانستيم از نظر بدني افت خواهند كرد و در پايان بازي كار راحت‌تري پيشرو خواهيم داشت. به دليل مصدوميت برخي از بازيكنان نتوانستيم در اين تورنمنت از دو تيم كاملا مجزا استفاده كنيم. با اين وجود از عملكرد كلي بازيكنانم در اين تورنمنت رضايت كامل دارم.

سرمربي تيم فولاد ماهان پيرامون وحيد شمسايي گفت: او بازيكن خودخواهي است و با تكيه بر اين خصلت توانسته است به موفقيت‌هاي كنوني دست پيدا كند و بسيار خرسندم كه از نظر شرايط گلزني در سطح مطلوبي قرار داشت و در اين فصل توانست به قهرماني ما در مسابقات ليگ برتر و جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا كمك قابل توجهي بكند.

وي در پايان با بيان اينكه در فوتبال جايگاه خوبي در آسيا نداريم، افزود: خوشحالم كه با اين قهرماني توانستيم ناكامي‌هاي فوتبال را جبران و دل مردم را شاد كنيم. همه‌ي مسوولين تاكيد داشتند بتوانيم اين قهرماني را جشن بگيريم.

انتهاي پيام

كد خبر: 8812-12911
تاریخ: 1388/12/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: