برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

احمدی به مهر خبر داد:برترین‌های اخلاق لیگ برتر دوم شهریور تجلیل می‌شوند/ تقدیر از 34 بازیکن فوتبال

مراسم تجلیل از برترین‌های اخلاق نهمین دوره لیگ برتر فوتبال روز دوم شهریورماه جاری در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

حمید رضا احمدی، رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر افزود: دومین دوره مراسم تجلیل از برترین‌های اخلاق لیگ برتر فوتبال با همکاری کمیته‌های فرهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر روز سه شنبه دوم شهریور و همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد و طی آن با حضور مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال از برترین‌های اخلاق نهمین دوره مسابقات لیگ برتر تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این همایش یک روزه ضمن تقدیر از 34 بازیکن لیگ برتر فوتبال که توانسته‌اند عنوان برترین‌های اخلاق 34 هفته لیگ نهم را به خود اختصاص دهند از برترین مدیران فوتبال، مربیان، داوران و خبرنگاران و عکاسان برتر اخلاقی تقدیر خواهد شد.   
احمدی در خصوص جوایز برترین‌های اخلاق لیگ نهم تصریح کرد: علاوه بر لوح تقدیر و تندیس اخلاق، برترین‌های این مراسم پاداش حج عمره و تمتع دریافت خواهند کرد.
  رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ همچنین یادآور شد: در این همایش یک روزه گزارشی از عملکرد کمیته فرهنگی سازمان لیگ برتر و برنامه‌های سال جاری این کمیته از سوی مسئولان فرهنگی سازمان لیگ ارائه خواهد شد.   وی با بیان اینکه برترین‌های اخلاق در لیگ نهم براساس منشور اخلاقی و احترام به روح قانون و ارزش‌های انسانی در میدان مسابقه انتخاب خواهند شد، تاکید کرد: تجلیل از برترین‌های اخلاق فوتبال کشور ارزشگذاری به اخلاقیات و احترام به عزت و کرامت بازیکنان فوتبال کشور است و تلاش می کنیم مراسم امسال باشکوه‌تر و بهتر از سال گذشته و در خور برترین‌های اخلاق فوتبال کشور برگزار شود.
تاریخ: 1389/5/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: