برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

استاندارآذربايجان شرقي: تيم تراكتورسازي ازهرگونه رفتار غيراخلاقي مبراست

ورزش. داخلي. تراكتورسازي. استاندار آذربايجان شرقي
تبريز- استاندار آذربايجان شرقي گفت: تيم فوتبال تراكتورسازي ازهر گونه رفتارهاي غيراخلاقي مبرا بوده واقدام ناشايست برخي تماشاگرنماها، ارتباطي با اين تيم ندارد.

احمد عليرضابيگي روزشنبه در جلسه‌اي كه درخصوص مسايل تيم تراكتورسازي واتفاقات ديدار اين تيم با پيروزي تهران دراستانداري تشكيل داده بود، تاكيد كرد: ازموضع اين تيم به عنوان يك فرصت براي استان بايد دفاع كنيم و ازظهور و بروزافراد سودجو كه با مقاصد مختلف در ورزشگاهها حضور مي‌يابند جلوگيري كنيم.

وي گفت: عده‌اي اندك كه با نام تراكتورسازي دست به اقداماتي غيراخلاقي مي زنند به دور از اين تيم و يا شهرداري هستند و بايد حساب هواداران واقعي را از اين افراد جدا بدانيم.

عليرضابيگي افزود: جماعتي فرصت طلب بافراهم شدن بستر، اقدام به عرض اندام مي‌كنند و ما بايد اقداماتي انجام دهيم كه تيمها خود را از اين جماعت جدا بدانند.

بااشاره به اتفاقات بازي دو تيم پيروزي و تراكتورسازي در ورزشگاه آزادي تهران كه منجر به محروميت دو جلسه‌اي براي تراكتورسازي و يك جلسه‌اي براي پيروزي شد، افزود: اين اتفاقات نبايد ما را به سمت و سويي كه اين افراد فرصت طلب و سودجو مي‌خواهند، هدايت كند.

استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به راي كميته انضباطي، آن را ناعادلانه خواند و گفت: در رايي كه از سوي اين كميته صادر شده موضوع ميهمان بودن تراكتورسازي و ميزبان بودن پيروزي لحاظ نشده در حاليكه تيم پيروزي به دليل ميزبان بودن، بايد بيشتر مورد خطاب فدراسيون قرار مي‌گرفت.

عليرضابيگي افزود: تراكتورسازي نبايد چوب افرادي را كه تعلقي به اين تيم ندارند بخورد و كميته انضباطي در صدور راي تمامي جوانب را در نظر بگيرد.

وي از هواداران به عنوان سرمايه‌هاي تيم فوتبال تركتورسازي ياد كرد و گفت : حريفان اين تيم مي‌خواهند اين امتياز را از آن بگيرند و هواداران بايد با هوشياري تمام، از فراهم كردن اين امكان براي تيمهاي رقيب، خودداري كنند.

استاندار آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: تلاش خواهيم كرد راي صادره را تعديل و ازكميته انضباطي مي‌خواهيم راي عادلانه در خصوص تخلفات دو تيم صادر كند.

وي به جايگاه خبرگزاري جمهوري اسلامي در انعكاس اخبار مختلف استان اشاره كرد و افزود: اين خبرگزاري مي‌تواند صداي باشگاه تراكتورسازي را به درستي منعكس و به طور مستند به اطلاع هواداران برساند.






تاریخ: 1389/5/9
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: