برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پیروزی مقابل شاهین اتفاقی نبود/ برای شکست سایپا آماده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برخلاف نظر برخی کارشناسان و دوستداران فوتبال معتقدم پیروزی صنعت نفت مقابل شاهین بوشهر اتفاقی نبود.
"آلفردو کاسمیرو" ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: طی چند روز گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آماده مصاف با سایپا هستیم. پیروزی در بازی اول مقابل شاهین بوشهر باعث شده بازیکنان با روحیه بالاتر و اعتمادبه‌نفسی بیشتر برای کسب پیروزی به مصاف حریف دوم خود بروند.

وی افزود: متاسفانه خیلی‌ها منتظر شکست صنعت نفت در بازی اول بودند اما برخلاف این موضوع با نمایشی خوب مقابل شاهین به پیروزی رسیدیم. این برتری به هیچ وجه اتفاقی نبود و در بازی‌های بعدی نیز ادامه خواهد داشت. صنعت نفت با وجود اینکه دیرتر از خیلی تیم‌ها تمریناتش را شروع کرد و زمان کافی در اختیار نداشت، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه محروم یا مصدوم نداریم. تنها نگرانی ما بابت انجام بازی بدون تماشاگر است، محرومیتی که تا این لحظه ادامه داشته است و هنوز خبری از برطرف شدن آن نداریم.

کاسمیرو در رابطه با شرایط تیم سایپا گفت: سایپا همیشه از جمله تیم‌های خوب لیگ برتر بوده است. بازیکنان این تیم نیز مانند ما بازی اول را با موفقیت پشت سر گذاشتند و قطعا برای پیروزی به آبادان می آیند. به همین خاطر معتقدم کارسختی مقابل این  تیم داریم.

این مربی در رابطه با وضعیت دستیارانش روی نیمکت تصریح کرد: یکی از دستیارانم برای رسیدگی به کارهای شخصی‌اش به ایتالیا رفته است که ظرف چند روز آینده به ایران بازمی گردد و من را در تمرینات همراهی می کند. به غیر از ایشان، به دنبال یک دستیار ایرانی دیگر نیز هستم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در اولین بازی خود از سری رقابت‌های لیگ برتر مقابل شاهین بوشهر به برتری رسید.
 

تاریخ: 1389/5/9
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: