برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

میثاقیان پس از شکست اول:از تیمی که هشت روز تمرین کرده انتظار بیشتری نمی‌رود/ به تجربه استقلال باختیم

تبریز- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: شکست در نخستین هفته لیگ دهم تنها به دلیل تجربه بالای بازیکنان استقلال رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، اکبر میثاقیان در کنفرانس خبری پس از بازی شهرداری و استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: با اینکه تیم ما پس از 12 سال در نخستین بازی لیگ برتری خود در مقابل تیمی مانند استقلال قرار گرفت اما بازی خوبی انجام داد و مستحق شکست نبود.

وی افزود: تیم ما چندین فرصت گل داشت و می توانست برنده از زمین خارج شود اما بی تجربگی و نیز ناهماهنگی ناشی از نداشتن فرصت تمرین منجر به شکست شهرداری از استقلال شد.

میثاقیان با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان راضی است اظهار داشت: از تیمی که تنها هشت روز به تمرین پرداخته و از بدشانسی اش در اولین بازی به استقلال خورد نباید بیش از این انتظار داشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به حضور دور از انتظار طرفداران تبریزی در ورزشگاه گفت: در تمام عمرم چنین تماشاگران پرشور و وفاداری ندیده بودم. یکی از بزرگترین دلایل باقیماندن من در تبریز حضور این خیل تماشاگران فوتبالدوست در این شهر است.

میثاقیان در ادامه با بیان اینکه از اسامی بزرگ تیمش انتظارات بیشتری دارد گفت: متاسفانه بعد از گل اول بچه ها شوکه شدند و باور نمی کردند می توانند استقلال را شکست دهند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریزدر عین حال افزود: گل های دریافت شده از ضربات ایستگاهی بود و استقلال در جریان بازی کار خاصی نتوانست انجام دهد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص عدم آمادگی اغلب بازیکنان شهرداری افزود: متاسفانه با این شرایط ارنج کردن تیم بسیار سخت بود اما مطمئن هستم شهرداری واقعی را از هفته های چهارم به بعد خواهید دید.

میثاقیان در خصوص سئوالی نسبت به داوری گفت: اخراج برگی زر کمک مربی شهرداری واقعا جای تعجب داشت چرا که امکان ندارد کمک داور از فاصله 40 متری چیزی را شنیده باشد چون در میان آن سر و صدا  خود من از نیم متری صدای کمکم را نمی شنیدم.

تیم فوتبال استقلال عصر امروز دوشنبه در هفته اول لیگ برتر با نتیجه 3 بر 2 شهرداری تبریز را در ورزشگاه یادگار امام شکست داد.


تاریخ: 1389/5/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: