برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سعيدلو: يك هزار واحد مسكوني به قهرمانان واگذار مي‌شود

ورزش. تربيت بدني. سعيدلو
تهران - معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني از واگذاري يك هزار واحد مسكوني به قهرمانان ورزش ايران اسلامي در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش روز شنبه ايرنا از سازمان تربيت بدني، علي سعيدلو افزود:
پرونده‌اي براي احداث يك هزار واحد مسكوني با شرايط ويژه براي قهرمانان ورزش ايران در سازمان تربيت بدني باز شده با اميد اينكه در آينده نزديك اكثر قهرمانان و نام آوران ورزش ايران صاحب خانه شوند.

سعيدلو افزود: اين واحدهاي مسكوني در شهرهاي آفتاب، پرديس، هشتگرد، پاكدشت و دماوند احداث خواهد شد.

رييس سازمان تربيت بدني تصريح كرد: صندوق حمايت از قهرمانان مراحل اجرايي طرح را آماده كرده است و مقرر شده تا ظرف يكسال واحدهاي مسكوني فوق آماده و در اختيار قهرمانان قرار بگيرد.

رييس سازمان تربيت بدني با تاكيد بر اينكه واحدهاي فوق با شرايطي ويژه در اختيار قهرمانان قرار خواهد گرفت، افزود: اين طرح با همكاري سازمان مسكن و شهرسازي استان تهران و به همت صندوق حمايت از قهرمانان احداث خواهد شد وي با بيان اينكه شرايط واگذاري به صورت اقساطي خواهد بود، اظهار داشت:
بازپرداخت اقساط از زمان تحويل در اختيار قهرمانان قرار خواهد گرفت.

وي افزود: مبلغ اقساط به گونه‌اي تنظيم خواهد شد كه يك قهرمان بتواند با حداقل حقوق آن را پرداخت كند.

سعيدلو افزود: مسكن همواره يكي از دغدغه‌هاي هميشگي قهرمانان و ورزشكاران بوده است و ما اميدواريم با اين طرح ورزشكاران و قهرمانان با فراغ بال در ميادين ورزشي حاضر شوند.

رييس سازمان تربيت بدني ابراز اميدواري كرد: اين طرح از زمان آغاز يك سال بيشتر به طول نكشد تا راه براي پيشرفت ورزشكاران در ميادين جهاني و آسيايي فراهم شود.







تاریخ: 1389/5/9
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: