برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مس تيمي عجيب است / لوكابوناچيچ : / نشان داديم توانايي خوب كاركردن را داريم

سرمربي تيم صنعت مس كرمان پس از پيروزي سه بريك تيمش مقابل تيم السد قطر در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا گفت: پيروزي بزرگي را به دست آورديم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)؛ لوكابوناچيچ در جمع خبرنگاران گفت :همه ما از ته قلب خوشحاليم چرا كه پيروزي بزرگي را به دست آورديم. از اينكه بازيكنانم توانستند با اتحاد يك پيروزي شيرين را كسب كنند خوشحالم . بايد اين پيروزي را به بازيكنان و هوادارن مس كه در اين مسابقه سنگ تمام گذاشتند تبريك بگويم.

وي افزود: السد تيم قدرتمند و با كيفيت بالايي است اما بازيكنان ما نشان دادند كه توانايي خوب كار كردن را دارند .

سرمربي تيم صنعت مس كرمان اظهار داشت: با وجود مصدوميت عزيززاده و همچنين بازي نكردن جيوواني در خط دفاعي مشكل داشتيم اما اين بازيكنان بودند كه با كمك هواداران و حمايت‌هاي آنان براي كسب اين پيروزي اراده كردند؛ اگر هواداران ازما حمايت نمي‌كردند اين پيروزي به دست نمي‌آمد.

وي گفت: بايد تمام اتفاقات بازي با السد را فراموش كنيم و تمام تمركز و حواس‌مان به پيروزي در ديدار مقابل ملوان باشد. اگر ملوان را شكست ندهيم پيروزي مقابل السد آن چنان خوشايند نيست. اولويت‌ اول ما ابقاي مس در ليگ برتر است و پس از آن جام باشگاه‌هاي آسيا وجام حذفي ايران را مد نظر داريم.

بوناچيچ با اشاره به برگزاري پنج مسابقه حساس درمدت 27 روز آ‌ينده گفت: مصدوميت بازيكناني مانند سيفي، بيگدلي ، عزيززاده و ادينهو تاثيراتي در تيم برجاي خواهد گذاشت. در اين ديدار با فرستادن چهار بازيكن جوان به ميدان به آنها فرصتي مناسب داديم بايد در بازي مقابل ملوان نيز به چند بازيكن جوان و تازه نفس فرصت دهم.

وي با تاكيد بر اين كه مس تيمي عجيب و قريب شده است گفت: ما در مقابل حريفان آسان نتيجه لازم را كسب نمي‌كنيم اما برابر حريفان سرسخت و قوي بازي‌هاي خوبي به نمايش مي‌گذاريم و نتيجه هم كسب مي‌گيريم.

سرمربي مس كرمان با تمجيد از ميلاد فخرالديني بازيكن 19 ساله تيمش گفت:او يكي از بازيكنان جوان مااست كه قطعا آينده بسيار روشني دارد. صد در صد از او راضي هستم .مرتضي انصافي دراين بازي نمايش خوبي از خود ارائه داد. اما سالاري با آنكه بازيكن كم سن و سالي نيست از كمبود تجربه رنج مي‌برد؛ او كمي با ترس و استرس بازي كرد بايد از لحاظ روحي و رواني آماده‌ ترشود.

وي افزود:به تمام بازيكنانم فرصت خودنمايي خواهم داد. همه بازيكنان بايد به فكر مس باشند آن هم با عملكردشان نه با صحبت‌هايشان. من با كسي مشكلي ندارم .

وي در پايان در خصوص عملكرد داوران نيز اين چنين گفت: من يك مربي حرفه‌اي هستم و در خصوص داوران اظهارنظري نخواهم كرد.

انتهاي پيام

كد خبر: 8901-01119
تاریخ: 1389/1/11
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: