برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ديويد جيمز: ديگر در ليگ برتر خوشحال نبودم

ديويد جيمز، دروازه بان ملي پوش انگليسي تاييد كرد كه در مورد تيم جديدش، بريستول سيتي، اطلاعات كمي دارد اما تاكيد كرد كه به دليل مسائل خانوادگي به اين تيم پيوسته است.

او از چند تيم ليگ برتري پيشنهاد داشت اما به دليل مسائل خانوادگي ترجيح داد به ليگ يك برود.

او در مصاحبه با اسكاي اسپورتس نيوز گفت:" من حدود 19-18 سال در ليگ برتر بازي كردم اما هنوز چيزهاي زيادي در مورد فوتبال هست كه بايد ياد بگيرم. دانش من از فوتبال محدود است اگرچه بازيكنان زيادي را مي شناسم!

من اين فرصت را داشتم كه به اسكاتلند يا ديگر تيم هاي ليگ برتري بروم اما چند سال اخير به ويژه چهار فصل اخير در پورتسموث خيلي بد بود زيرا دور از خانه بودم.

تصميم من براي بازي در تيم بريستول به اين برمي گشت كه مي خواستم در محيطي شاد به بازي كردن ادامه بدهم. فصل گذشته در پورتسموث شرايط خيلي بد بود اما اكنون اين فرصت را دارم كه در خانه و باشگاه به آينده ام فكر كنم. مي خواهم مربيگري را به طور جدي دنبال كنم."

او همچنين در مورد ادامه حضورش در تيم ملي انگليس صحبت كرد و معتقد است كه با اين انتقال دوران حضورش در تركيب سه شيرها به پايان نخواهد رسيد.

" من هرگز از تيم ملي انگليس اعلام بازنشستگي نخواهم كرد و اميدوارم كه بازي هايم در تيم بريستول همچنان من را در مركز توجهات كاپلو نگه دارد. من از حضور در جام جهاني لذت بردم اما واضح است كه نتايج و دست آورد تيم نااميدكننده بود. "

 

تاریخ: 1389/5/9
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: