برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

قطبى: به آمريكا رفتم چون پاى دخترم شكسته بود

قطبى: به آمريكا رفتم چون پاى دخترم شكسته بود 8:51:00 am - 1389/ 5/ 10 : در تاريخ خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام اندازه فونت :  افشين قطبى، سرمربى تيم ملى فوتبال گفت: من با ۳ تيم ملى و باشگاه هاى مختلف كار كرده ام ولى هيچ جا اين مشكلات را نداشتم. وى در مورد جلسه كميته فنى عنوان كرد: جلسه خوبى داشتيم و برنامه هاى آتى تيم ملى را براى حضور در جام ملت ها بررسى كرديم. در جلسه آينده با دعوت از مربيان مختلف ليگ در مورد اردوى اتريش و ماحصل آن صحبت هاى شفافى را خواهيم داشت. او در مورد اردوى اتريش گفت: از اين اردو رضايت كامل داشتم. شيوه هاى تاكتيكى و تكنيكى خود را مرور كرديم و بسيارى از بازيكنان خود را مورد آزمايش قرار داديم كه خوشبختانه همه آنها پاسخ مثبت دادند.
قطبى ادامه داد: در اردوى اتريش به هماهنگى خوبى رسيديم و در ۱۰ روزى كه در آنجا حضور داشتيم بازى هاى تداركاتى خوبى انجام داديم.
قطبى درباره اينكه به او ايراد گرفته شده كه چرا پس از اردوى تيم ملى در اتريش به هلند رفته است اظهار داشت: من هلند نبودم و به دليل شكستگى پاى دخترم به آمريكا رفته بودم. فكر مى كنم اين حق طبيعى هر پدرى است كه در چنين مواقعى جوياى حال دخترش باشد.
وى گفت: بحث من هميشه تيم ملى بوده است. يك موضوعى كه من را خوشحال مى كند اين است كه ما در پست هاى مختلف چند بازيكن خوب داريم و شما در آينده خواهيد ديد بازيكنانى كه به تيم ملى دعوت مى شوند مثمرثمر خواهند بود. در يك سال اخير سعى كرديم بازيكنانى را دعوت كنيم كه در تيم ملى مفيد باشند و خوشبختانه به اين موضوع رسيديم. قطبى در مورد اينكه بازيكنان لژيونر با تيم ملى هماهنگ بودند، خاطرنشان كرد: هر تيمى كه موفق است بازيكنان آنها در بالاترين سطح بازى مى كنند و فوتبال ايران بايد به اين درجه برسد كه چندين بازيكن در ليگ هاى مختلف دنيا داشته باشند. اين موضوع كمك زيادى به تيم ملى مى كند.
سرمربى تيم ملى در مورد اعتراضات به اين اردو گفت: كسانى كه به اردوى اتريش معترض بودند مشاهده كردند كه بازيكنان ملى پوش آنها در هفته اول ليگ برتر چقدر مفيد ظاهر شدند. گلزنان هفته اول همان بازيكنانى بودند كه در تيم ملى حضور داشتند.
قطبى در مورد اينكه غلامحسين پيروانى گفته بود تيم ملى بزرگسالان نبايد از بازيكنان اميد استفاده كند، گفت: اين بحث در كميته فنى حل شد و ما هيچ بازيكنى را بدون هماهنگى اين كميته به تيم ملى دعوت نمى كنيم. بهتر است مشكلاتى كه در داخل تيم ملى وجود دارد، رسانه اى نشود.
وى در مورد لغو بازى با اوكراين عنوان كرد: معتقدم تيم ملى بايد از روزهاى فيفا به خوبى استفاده كند و هر تيمى كه از ما براى بازى دعوت مى كند آن را غنيمت شمارد. به نظر من ارمنستان كه جايگزين اوكراين شده، تيم خوبى است و در گذشته توانسته برابر اسپانيا و بلژيك نتايج خوبى كسب كند و حريف خوبى براى ما خواهد بود.
قطبى در مورد ديدارهاى تداركاتى براى تيم ملى گفت: با ترابيان، رئيس كميته بين الملل فدراسيون فوتبال همكارى خوبى داريم. سعى مى كنيم بهترين تيم ها را براى انجام بازى تداركاتى انتخاب كنيم تا بتوانيم نقاط ضعف و قوت خود را شناسايى كنيم. در اتريش نيز همين طور بود و با برنامه بازى هاى تداركاتى خود را انتخاب كرديم.
وى در مورد به وجود آمدن حاشيه ها در اردوى اتريش تاكيد كرد: به اعتقاد من حاشيه ها هيچ وقت به تيم ملى كمك نمى كند بلكه به ضرر آن است اما وقتى برخى دوستان استادانه حاشيه سازى مى كنند كارى نمى توان كرد و به همين دليل سكوت كه بهترين جواب است را انتخاب مى كنم.
اين مربى افزود: من با ۳ تيم ملى و باشگاه هاى مختلف كار كرده ام و هيچ جا اين مشكلات را نداشتم. به نظر من امكانات تيم ملى در اتريش خوب بود و برخلاف مسائلى كه در ايران مطرح شد، مشكلاتى نداشتيم. والى زاده كه مسئول رسانه اى تيم ملى است واقعيت ها را انعكاس داد و وقتى برخى رسانه ها در مورد گرماى هوا و وجود پشه صحبت مى كنند نمى دانم منظورشان چيست؟
قطبى تاكيد كرد: از ته قلب فوتبال ايران و كشورم را دوست دارم و مى خواهم همه در آن به يكديگر احترام بگذارند. قبول دارم در همه جا مشكل وجود دارد اما مشكلات شيرينى كار است و بايد همه با هم آنها را حل كنيم. اگر مى خواهيم تيم ملى نتايج خوبى كسب كند همه بايد با هم متحد باشيم.
وى اضافه كرد: رسانه ها صداى تيم ملى هستند شايد مشكلى وجود داشته باشد اما كسى به فكر حل آن نيست و تنها به فكر رسانه اى شدن آن هستند.
قطبى تصريح كرد: در تيم هايى كه حضور داشتم و مربيگرى كرده ام تمام جايگاه ها مشخص است اما وقتى در كشور ما احترام برخى جايگاه ها رعايت نمى شود به مشكل برمى خوريم.
تاریخ: 1389/5/10
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: