برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نوروزي: استقلال را با شايستگي شكست داديم

ورزش. فوتبال. فولادخوزستان
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به برتري ‪ ۲‬بر يك مقابل استقلال تهران گفت: در اين بازي به آن چه حقمان بود رسيديم و تصور مي‌كنم عدالت در فوتبال رعايت شد.

رضا نوروزي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: مقابل استقلال بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم، بازيكنان جوان و با انگيزه ما ثابت كردند توانايي كارهاي بزرگ را دارند و در بازي مقابل استقلال نيز به آن چه حقمان بود دست يافتيم.

زننده هر ‪ ۲‬گل تيم فولاد در بازي شب گذشته افزود: اگر كمي دقت مي‌كرديم در همان نيمه نخست هم مي‌توانستيم كار استقلال را تمام كنيم، يك فرصت تك به تك با طالب لو كه به هدر رفت و در ‪ ۲‬موقعيت نيز با بدشانسي توپ هايمان به گل تبديل نشد اما در كل از نتيجه بازي راضي هستم و اميدوارم اين روند در بازي‌هاي آينده نيز ادامه يابد.

بازيكن شماره ‪ ۱۰‬فولادخوزستان تصريح كرد: در تمام طول بازي سعي كرديم خواسته‌هاي كادر فني را به نمايش بگذاريم اما پس از گل دوم خود طبيعي بود كه اندكي به عقب كشيده و از اندوخته خود دفاع كنيم كه اين مهم با درايت و تيزهوشي همه بازيكنان موثر بود و در نهايت موفق شديم هر ‪ ۳‬امتياز اين بازي را به حساب خود واريز كنيم.












تاریخ: 1389/5/10
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: