برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سوپر لیگ کاراته/صدرنشینی مقاومت در غیاب فولاد مبارکه/ دانشگاه آزاد غافلگیر شد

هفته دوم از دور رفت رقابت‌های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور با دو شکست برای دانشگاه آزاد و صدرنشینی مقاومت در غیاب فولادمبارکه سپاهان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابت‌ها امروز جمعه در سالن ورزشی حضرت امام علی (ع) ورزشگاه میلاد نور با حضور رئیس فدراسیون و در غیاب تیم فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد. تیم فولاد مبارکه سپاهان به علت درگذشت علی شاطرزاده، سرمربی این تیم و شرایط نامناسب بازیکنان روحی بازیکنان از حضور در دیدارهای هفته دوم مسابقات سوپرلیگ کارته معاف شده بود.

دانشگاه آزاد، تیم سوم فصل گذشته و یکی از مدعیان این فصل امروز هر دو بازی خود را مقابل تیم‌های مقاومت و برق هرمزگان واگذار کرد. احمد صافی، سرمربی دانشگاه آزاد که "رافائل آقایف" کاراته کا آذری خود را در اختیار نداشت با تساوی حسین روحانی در هر دو مبارزه بازنده از تاتامی خارج شد تا 6 امتیاز حساس را از دست بدهد.

اما مقاومتی‌ها که این هفته با آمادگی بالا به میدان آمده بودند، ابتدا سپاه مرکزی و سپس دانشگاه آزاد را با لطف تیم کاتای خود شکست دادند. ستاره این تیم هم امیر مهدیزاده بود. مهدیزاده که شانس اول حضور در وزن 60- کیلوگرم تیم ملی برای بازی‌های آسیایی است در یک مبارزه برتر"لی چوهان" قهرمان کره‌ای دانشجویان جهان از تیم دانشگاه آزاد را با اختلاف بالا از پیش برو برداشت. تیم مقاومت با این دو پیروزی به صدر جدول صعود کرد.

مناطق نفت خیز جنوب هم امروز در دو بازی خود مقابل دانشگاه آزاد علی آباد کتول و ارژن فارس به برتری رسید. نفتی‌ها که بهنام فر را در ترکیب و کتیرایی را روی صندلی مربیگری داشتند در دیدار با ارژن فارس تیمی که توسط شهاب سلطانی مربی تیم ملی هدایت می شد با پیروزی تاتامی را ترک کردند.

در جدول رده بندی تا پایان هفته دوم مقاومت با 9 امتیاز و تفاضل 74 در صدر جدول قرار دارد، صدرای زیرآب با 9 امتیاز و تفاضل 62 و مناطق نفت خیز جنوب با 9 امتیاز و تفاضل 51 در مکان‌های اول تا سوم قرار دارند.

- نتایج هفته دوم سوپر لیگ کاراته به شرح زیر است:
* ارژن فارس 10 - مناطق نفت خیز جنوب 17
* سپاه روح الله مرکزی 2 - باشگاه مقاومت 25
* دانشگاه آزاد اسلامی 11 - صنعت برق هرمزگان 16
* دانشگاه آزاد علی آباد کتول 5 - ارژن فارس 19
* دانشگاه آزاد اسلامی 13 - باشگاه مقاومت 15
* صدرای زیرآب 17 - صنعت برق هرمزگان 13
* مناطق نفت خیز جنوب 18 - دانشگاه آزاد علی آباد کتول 7
* صدرای زیرآب 17 -  سپاه  روح الله مرکزی 9


تاریخ: 1389/5/5
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: