برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

محمديان به فينال وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم مسابقات كشتي جام حبيبي و موحد رسيد

ورزش. كشتي. جام موحد و حبيبي. مازندران
ساري - ايمان محمديان و گودجي گادجيف از روسيه ديدار فينال وزن ‪۷۴‬ كيلوگرم جام بين‌المللي حبيبي و موحد را برگزار مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم ايمان محمديان با دو پيروزي مقابل ماراد زوييدزه از گرجستان و ترنت پالسون از آمريكا در ديدار نيمه نهايي نيز حسن طهماسبي را شكست داد و به ديدار فينال راه يافت.

در همين وزن گودجي گادجيف از روسيه با پيروزي بر الياس سطيب‌الدين از قزاقستان ، مرتضي رضايي قلعه از ايران و عقيل قلي اف از آذربايجان در ديدار نيمه نهايي نيز حسام مقدم را مغلوب كرد و حريف محمديان در ديدار فينال شد.

از كشتي‌هاي مهم اين وزن مي‌توان به پيروزي حسام مقدم بر سعيد داداش پور و ترنت پالسون از آمريكا بر كريل ترزيف از بلغارستان اشاره كرد.

ديدارهاي رده بندي و فينال اين رقابتها از ساعت ‪ ۱۶‬عصر امروز در سالن ورزشي جهان پهلوان امامعلي حبيبي قائمشهر برگزار مي‌شود.

كشتي گيران مسابقات جام بين‌المللي حبيبي و موحد صبح امروز ( يكشنبه ) در اوزان ‪ ۸۴ ، ۷۴ ، ۶۰‬و ‪ ۱۲۰‬كيلوگرم در سالن ورزشي جهان پهلوان امامعلي حبيبي قائمشهر با هم به رقابت پرداختند.

نخستين دوره مسابقات بين‌المللي كشتي آزاد جام امامعلي حبيبي و عبدالله موحد با حضور يش از يكصد كشتي گير ايراني و خارجي از روز گذشته در سالن ورزشي جهان پهلوان امامعلي حبيبي قائمشهر آغاز شد و عصر امروز به پايان مي‌رسد. ك/‪۳‬








تاریخ: 1389/5/10
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: