برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

استقلال در آستانه حذف از ليگ قهرمانان آسيا

در صورت کاهش سهميه در ليگ قهرمانان آسيا استقلال اولويت نخست حذف از اين مسابقات است، هر چند ذوب آهن هم خطر کنار ماندن از فصل جديد اين رقابت ها را حس مي کند.

سفر علي کفاشيان به مالزي دستاورد مناسبي براي کشورمان نداشت تا جايي که شنيده ها از فدراسيون فوتبال حاکي از کاهش سهميه ايران در معتبرترين مسابقات باشگاهي در سطح قاره کهن است.

کفاشيان پس از بازگشت به تهران تلويحا از احتمال کاهش سهميه کشورمان خبر داد با اين حال عزيزالله محمدي که پس از اتفاقات بازي پرسپوليس و تراکتورسازي تيغ انتقادات به سمت او روانه شده ابراز اميدواري کرده است هر 4 سهميه ايران در آسيا حفظ شود.

به نظر مي رسد کميته اجرايي AFC در پي نتايج ضعيف تيم هاي ايراني در 2 دوره گذشته اين رقابت ها و همچنين مهيا نشدن زيرساخت هاي حرفه اي در باشگاه هاي کشورمان کاهش سهميه ايران در اين مسابقات را بررسي مي کند.

در حال حاضر استقلال اولويت نخست حذف از اين رقابت ها قراردارد اما شايعاتي در خصوص کسب تنها دو سهميه در فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا، باشگاه ذوب آهن را هم در خطر کنار ماندن از مسابقات قرارداده است.

به گفته عزيزالله محمدي در صورت کاهش سهميه ايران، اولويت با پرسپوليس و سپاهان، قهرمانان جام حذفي و ليگ برتر است تا در فصل آتي مسابقات حاضر شوند.

 

تاریخ: 1389/5/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: