برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:بدنبال جلب رضایت کفاشیان و دایی نیستیم/ ارجاع شکایت به فیفا تهدید نیست

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: در رسیدگی به پرونده شکایت علی دایی از فدراسیون فوتبال به دنبال جلب نظر کسی نیستیم و به عنوان یک نهاد مستقل تنها بدنبال اجرای عدالت خواهیم بود.

علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب با اعلام اینکه نشست کمیته استیناف در مورد پرونده شکایت علی دایی از فدراسیون فوتبال فردا دوشنبه در محل فدراسیون فوتبال برگزارخواهد شد اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده با پرونده های جاری که به دلایل انضباطی و یا اختلافات مالی با رقم های پایین به این کمیته ارجاع می شود، تفاوت داشت.

وی افزود: البته این تفاوت نه به لحاظ اشخاص و افراد سرشناسی که درگیر آن هستند بلکه به لحاظ زمان رسیدگی متفاوت بود و بررسی جزئیات و تکمیل اطلاعات آن نیاز به صرف زمان بیشتری داشت. 

رئیس کمیته استیناف در خصوص طولانی شدن زمان رسیدگی به این پرونده که به بروز برخی حاشیه ها در این زمینه دامن زد، اظهار داشت: این پرونده تنها دوهفته است که به کمیته استیناف ارجاع شده و پیش از این یکباربه دلیل نواقص موجود آن را مرجوع کردیم بنابر این نباید زمان رفع نواقص پرونده را به حساب کمیته استیناف گذاشت.

صالحی با بیان اینکه بر اساس مستندات، محتویات پرونده و اظهارات طرفین در خصوص این پرونده تصمیم گیری خواهیم کرد، گفت: قانون ملاک عمل ما خواهد بود و در رای نهایی به دنبال جلب رضایت کسی نخواهیم بود چرا که کمیته استیناف در تصمیمات خود یک نهاد کاملا مستقل و مجزا از فدراسیون فوتبال است.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد متمم گنجانده شده از سوی فدراسیون فوتبال در قرارداد علی دایی اصلی ترین عامل اختلاف در امر رسیدگی به این پرونده به شمار می رود، خاطرنشان کرد: در این زمینه طرفین ادعاهایی دارند که نیاز به تحقیق و اثبات دارد و در جلسه فردا اطلاعاتی که در این زمینه بدست آوردیم را بررسی خواهیم کرد تا واقعیت در این زمینه روشن شود.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد تهدید علی دایی مبنی بر اینکه در صورتیکه رای کمیته استیناف مطابق نظر او نباشد، به فیفا شکایت خواهد کرد اظهار داشت: به اعتقاد من این اظهار نظر تهدید نیست بلکه یک نوع اعلام نظر است. دایی این حق را دارد که پیگیر حقش از طریق مجامع بین المللی باشد و این حق طبیعی اوست.

صالحی درعین حال یادآورشد: البته با توجه به اینکه طرفین این پرونده جزئی از فوتبال کشورهستند بهتراست تا این اختلاف در داخل کشور حل و فصل شود چرا که کشیده شدن این پرونده به فیفا تبعات خوبی برای فوتبال کشور در سطح بین المللی ندارد.


تاریخ: 1389/5/10
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: