برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مهاجماني كه كنارم بازي مي‌كنند آقاي گل مي‌شوند

اكبرپور: در استقلال بارها توانستم زوج‌هاي خودم در خط حمله را به عنوان آقاي گلي برسانم و از اين كار واقعا لذت مي‌برم.

سياوش اكبرپور پيرامون مصدوميتش در ديدار پاس همدان گفت: در برخورد شديدي كه با بازيكن حريف داشتم دچار مصدوميت شدم و از ابتداي نيمه دوم احساس ضعف داشتم.نمي‌توانستم به بازي ادامه بدهم و با موافقت كادر فني تعويض شدم اما مشكل جدي ندارم و با استراحت كوتاه مدت به زودي در تمرينات شركت مي‌كنم. براي حضور در بازي‌هاي آينده مشكلي ندارم و اگر مربيان تيم صلاح بدانند براي حضور در تركيب استيل آذين آماده هستم.

اكبرپور در خصوص بازي با پاس گفت: مسئله مهم در اين چند هفته به دست آوردن امتيازات كامل بازي‌ها است و ما تا امروز اين كار را به خوبي انجام داده ايم. طبيعتا براي رسيدن به شرايط ايده آل زمان بيشتري مي‌خواهيم و با گذشت زمان هماهنگي بهتري بين بازيكنان تيم ايجاد مي‌شود اما فكر مي‌كنم در اين دو بازي با شايستگي به امتيازات كامل دست يافته‌ايم.

بازيكن خط حمله استيل آذين در خصوص تاثيرگذاري خودش در گل زني ديگر بازيكنان اين تيم گفت: براي من موفقيت و پيروزي تيم از هر چيزي مهم تر است. البته دوست دارم در اين فصل خودم هم براي استيل آذين گل زني كنم و يكي از گل زنان موفق اين تيم باشم اما از اينكه در كارهاي تهاجمي موثر ظاهر مي‌شوم خوشحالم.من در استقلال بارها توانستم زوج‌هاي خودم در خط حمله را به عنوان آقاي گلي برسانم و از اين كار واقعا لذت مي‌برم.

اكبرپور در خصوص رقابت مدعيان براي قهرماني در رقابت هاي ليگ برتر گفت: تنها دو هفته از آغاز مسابقات گذشته و فعلا استيل آذين صدرنشين است اما اين مسئله نبايد اعضاي تيم ما را مغرور كند. همه بازي‌ها را جدي مي‌گيريم و براي كسب امتيازات كامل به ميدان مي‌رويم. مسئله مهم اين است كه مي‌دانيم توان رسيدن به عنوان قهرماني را داريم اما رقابت با ساير مدعيان آسان نخواهد بود و خيلي از تيم‌ها با هدف قهرماني وارد مسابقات شده‌اند.
 

تاریخ: 1389/5/20
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: