برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ربطي: نخستين دوره رقابتهاي جام موحد و حبيبي به خوبي برگزار شد

ورزش. كشتي. ربطي
تهران- دبير فدراسيون كشتي كشورمان با اظهار رضايت از ميزباني استان مازندران گفت: نخستين دوره رقابتهاي بين‌المللي جام حبيبي و موحد با برنامه ريزي و تداركات مطلوبي از سوي متوليان امور سياسي و ورزشي استان ميزبان همراه بود.

عارف ربطي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا خاطر نشان كرد:
رقابتهاي جام حبيبي وموحد در حالي با حضور تيم‌هاي خارجي در شهرستان قائمشهر برگزار شد كه اهالي كشتي مازندران و ديگر مسولان اين استان در ماه هاي گذشته با جديت در صدد ميزباني اين تورنمنت بين‌المللي بودند.

وي افزود: خوشبختانه تلاش شبانه روزي اين همكاران به خوبي به بار نشست و ما شاهد پيكارهاي مطلوب و سازنده‌اي بين كشتي گيران داخلي و خارجي بوديم.

دبير فدراسيون كشتي با اشاره به حضور تيم‌هاي خارجي در اين پيكارها گفت:
تيم‌هاي حاضر در اين رقابتها از كشورهاي صاحب نامي بودند، اما آنچنان كه ما انتظار داشتيم با نفرات اصلي و شناخته شده خود به ايران نيامدند.

ربطي ابراز داشت: به هر ترتيب بايد سعي كنيم كه براي سالهاي آينده و برگزاري دوباره اين تورنمنت بين‌المللي ، كشتي گيران صاحب نام و عنوان دار جهان را به كشورمان آورده و فقط به تك ستاره‌هاي تيم‌هاي خارجي بسنده نكينم.

وي در خصوص تداركات و برنامه ريزي اين تورنمنت گفت: تمامي اقدامات متوليان كشتي استان مازندران براي برگزاري اين رقابتها ،بصورت ستادي و كاملا برنامه ريزي شده صورت گرفت و اين موضوع نشان داد كه مازني‌ها مي توانند در آينده به خوبي از پس برپايي رقابتهاي اين چنيني بر آيند.

دبير فدراسيون كشتي كشورمان در پايان خاطر نشان كرد: رونق بخشيدن به تورنمنت‌هاي بين‌المللي ، نياز به عوامل و امكانات مختلفي همچون اعتبارات مالي بالا دارد و مطمئن باشيد اگر هزينه مطلوبي براي ميزباني اختصاص نيابد ، به هيچ عنوان نمي‌توان كشورهاي صاحب نام و قهرمانان جهان و المپيك را ترغيب به حضور در جام‌هاي داخلي كرد.








تاریخ: 1389/5/11
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: