برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

قهرمانان چهار وزن رقابتهاي جودو دانشجويان معرفي شدند

ورزش. المپياد ورزشي. جودو. مازندران
ساري - رقابتهاي جودوي دهمين المپياد فرهنگي - ورزشي دانشجويان كشور با شناخت نفرات برتر چهار وزن به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، نفرات برتر مسابقات جودو كه به ميزباني دانشگاه مازندران در بابلسربرگزار مي‌شود يكشنبه شب در چهار وزن ‪۱۰۰ ،۹۰ ،۸۱‬و بالاي ‪۱۰۰‬كيلوگرم معرفي شدند.

در وزن ‪ ۸۱‬كيلوگرم محمد گروهي از دانشگاه امام رضا (ع) با شكست حريفانش به مدال طلا دست يافت ،سيد محمد رضا سعيدي مدني از دانشگاه جامع علمي كاربردي نقره گرفت و مسعود خورشيدي از دانشگاه تبريز به مدال برنز رسيد.

در وزن ‪ ۹۰‬كيلوگرم سيدمهدي حسيني جنگجو از دانشگاه سيستان و بلوچستان مدال طلا را از آن خود كرد، محمد مهدي اختري از علم و صنعت به مدال نقره رضايت داد و محمد باقر چغايي از دانشگاه شيراز و حميد اماني از دانشگاه شهركرد به صورت مشترك مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن ‪ ۱۰۰‬كيلو گرم مجتبي احمدي از دانشگاه شهيد بهشتي مقام اول و مدال طلا را كسب كرد، محمد صفاري از دانشگاه علمي و كاربردي و محمد سرحدي از دانشگاه سيستان و بلوچستان به ترتيب مدالهاي نقره و برنز را بر گردن آويختند.

در وزن ‪ +۱۰۰‬كيلوگرم مسعود حسن زاده از دانشگاه مازندران در سكوي نخست ايستاد، رسول كلانتري از دانشگاه پيام نور نقره گرفت و مرتضي زنگنه از دانشگاه تهران به مقام سومي رسيد.

به گزارش ايرنا، رقابتهاي باقيمانده در سه وزن ‪ ۶۶،۶۰‬و ‪ ۷۳‬كيلو گرم امروز (دوشنبه) ادامه خواهد يافت. ك/‪۲‬








تاریخ: 1389/5/11
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: