برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هشدار سازمان ليگ وزنه برداري به مدعيان قهرماني باشگاه‌هاي كشور

ورزش. وزنه برداري. اقبال پور
تهران- سازمان ليگ فدراسيون وزنه برداري به همه تيم‌هاي حاضر در رقابتهاي باشگاههاي ايران اعلام كرد كه هر لحظه براي انجام آزمايش دوپينگ آماده باشند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا؟ رييس سازمان ليگ وزنه برداري كشورمان براي نشان دادن جديت و قاطعيت خود در مبارزه با پديده شوم دوپينگ، با تمامي تيم‌هاي حاضر در رقابتهاي ليگ اتمام حجت كرده و به آنان هشدار داده كه هر لحظه آماده حضور ماموران ستاد مبارزه با دوپينگ و انجام تست از وزنه برداران باشند.

حسين اقبالپور با تاييد اين خبر گفت: ما برنامه دقيق و كامل مسابقات ليگ را به ماموران ستاد ملي مبارزه با دوپينگ اعلام كرده‌ايم تا به صورت سرزده در هر مسابقه‌اي كه خود صلاح ديدند، حضور يافته و از وزنه برداران تست بگيرند.

وي افزود: در همين راستا من نيز اين موضوع را به تمامي تيم‌ها ابلاغ كرده واز آنان خواستم تا نسبت به اين مساله همكاري‌هاي لازم را انجام دهند.

رئيس سازمان ليگ وزنه برداري با اشاره به رقابتهاي اين فصل ليگ برتر گفت:
رقابتهاي ليگ امسال در دو گروه ‪ A‬و ‪ B‬و با حضور چهار تيم در هر گروه برگزار مي‌شود كه اين پيكارها به صورت دوره‌اي و رفت و برگشت خواهد بود.

ضمن اينكه از هرگروه دو تيم به مرحله بعدي مي‌روند كه ‪ ۴‬تيم اول براي رسيدن به مقامهاي اول تا چهارم مي‌جنگند و تيمهاي بازمانده نيز براي قرارگرفتن در مكان‌هاي پنجم تا هشتم به مصاف هم خواهند رفت.










تاریخ: 1389/5/11
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: