برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کوزه‌گری در گفتگو با مهر:هدفمان جهانی شدن بود که به آن رسیدیم/ بهترین‌ها را به جام‌جهانی می‌بریم

سرپرست فدراسیون هندبال بعد از کسب مقام سوم جوانان ایران در آسیا و کسب مجوز حضور در رقابتهای جهانی گفت: هدفمان جهانی شدن بود و خوشحالم که به آن رسیدیم.

جلال کوزه گری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشحالیم از اینکه تیم جوانان ایران در بین سه تیم اول آسیا قرار گرفت و جواز حضور در مسابقات جهانی را برای دومین بار از آن خود کرد. امیدواریم با برنامه ریزی خوب برای حضور آنها در پیکارهای جهانی زمینه را برای انجام بازیهای خوب و درخشش این تیم آماده کنیم زیرا تیم های خوبی در مسابقات جهانی حاضر خواهند شد.

وی با تشکر از کسانی که این تیم را در رسیدن به این جایگاه کمک کردند افزود: جا دارد از زحمات مربیان، کادر فنی، بازیکنان و تمامی کسانی که در این مدت کوتاه تلاش کرده اند تا کار این تیم به ثمر برسد، تشکر کنم.

سرپرست فدراسیون هندبال با بیان اینکه کادر فنی این تیم برای مسابقات جهانی تغییر نمی کند، تصریح کرد: منتظر برنامه های ارائه شده از سوی کادر فنی تیم جوانان برای حضور در مسابقات جهانی هستم و تصمیم ندارم هیچ تغییری را در این کادر بدهم. مربیان اگر برنامه ریزی خود را به ما بدهند با کمک سازمان تربیت بدنی برنامه های آنها را به اجرا درخواهیم آورد.

وی افزود: هر مربی برنامه بدهد بر اساس آن تیم بسته خواهد شد مطمئنا برای مسابقات جهانی به همین نفرات بسنده نمی کنیم و بهترین های کشور را انتخاب و راهی رقابتهای یونان خواهیم کرد.

وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده از سطح داوری رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تهران هم گفت: نمی توانیم بگوییم داوری ها خوب نبوده است، داورها هم اشتباه می کنند البته جایی که گل ها زیاد می شود حرفی بین تیم ها باقی نمی ماند اما در بازیهای نزدیک اشتباهات هم زیاد می شود.

کوزه گری در پایان به ادامه برنامه های تیم بزرگسالان برای حضور در گوانگژو اشاره کرد و گفت: از 13 مردادماه مرحله جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال بزرگسالان در تهران آغاز می شود. در این برنامه حضور در مسابقات تدارکاتی مجارستان از تاریخ 18 تا 29 مردادماه و با انجام 8 بازی برای هندبالیست ها تدارک دیده شده است.

دوازدهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا یکشنبه شب با کسب مقام اول تا سوم توسط سه تیم قطر، کره جنوبی و ایران در تهران به پایان رسید. سه تیم اول این مسابقات خردادماه سال آینده در رقابتهای جهانی یونان حاضر خواهند شد.


تاریخ: 1389/5/11
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: