برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در نشست امروز هیئت اجرایی/وضعیت فوتبال و تنیس‌روی‌میز برای گوانگژو بررسی شد/ گلایه‎های پیروانی

وضعیت دو رشته فوتبال و تنیس روی میز برای حضور در بازی‏های آسیایی 2010 صبح امروز در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و با حضور تمام اعضا این هیئت و مدیران این دو رشته تشریح و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست امروز سه شنبه اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با بررسی وضعیت رشته فوتبال آغاز شد. تشریح شرایط این رشته برای شرکت در بازی‌های آسیایی در حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، غلامحسین پیروانی، سرمربی تیم امید وفریدون معینی، رئیس کمیته تیم‌های ملی انجام شد.

بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این مطلب اظهار داشت: سرمربی تیم ملی فوتبال از همکاری نداشتن باشگاه‏ها با این تیم برای در اختیار گذاشتن بازیکنان مورد نظر به شدت گله مند بود. در مورد این موضوع و مشکلاتی که به خاطر آن ایجاد می‏شود، صحبت‏های زیادی شد. قرار بر این شد تا با باشگاه‌ها برای همکاری بهتر و بیشتر در این زمینه رایزنی شود.

وی نبود بازی‏های تدارکاتی کافی و گله مندی‏های پیروانی را یکی از دیگر محورهای گفتگو با نمایندگان فدراسیون فوتبال عنوان کرد و اظهار داشت: البته برنامه‎هایی پیش بینی شده است اما در هر صورت این موضوع را باید جدی گرفت. تیم فوتبال امید کادر فنی خوبی در اختیار دارد. کفاشیان باید با همکاری این کادر برنامه‎های لازم و کافی را پیش‎بینی کند.

پس از فوتبال نوبت به تنیس روی میز رسید تا وضعیت این رشته مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. محمد زارع پور اشکذری سرپرست فدراسیون تنیس روی میز به همین منظور در نشست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک حاضر شده بود.

افشارزاده در مورد این رشته وبررسی صورت گرفته در مورد آن گفت: از سوی سرپرست فدراسیون تنیس روی میز اعلام شد که نسبت به رده‎های پایه این رشته توجهی ویژه می‏‎شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سالن عضدی به طور کامل در اختیار فدراسیون تنیس روی میز است. اما طبق بنا به دستور رئیس سازمان تربیت بدنی بازسازی سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی انقلاب هم در دستور کار قرار گرفته تا هر چه زودتر آماده استفاده شود. زارع پور پیگیری این موضوع را در برنامه دارد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به برنامه‎های تشریح شده از سوی سرپرست فدراسیون تنیس روی میز برای آماده سازی بازیکنان این رشته، گفت: قرار است ملی پوشان در کمپ تمرینی اتریش شرکت کنند. ضمن اینکه نیما و نوشاد عالیمان هم به اتفاق در کمپ ویژه چین حاضر خواهند شد.

نشست امروز سه شنبه اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با معرفی امیر صدقی، کاپیتان تیم بسکتبال سه نفره به عنوان پرچمدار نخستین دوره بازی‎های المپیک جهانی نوجوانان به پایان رسید.


تاریخ: 1389/5/12
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: