برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رواديد آزادكاران اعزامي به تورنمنت لهستان هنوز صادر نشده است

ورزش. كشتي. جام
تهران - اعزام تيم منتخب كشتي آزاد كشورمان به تورنمنت لهستان به دليل صادر نشدن رواديد از سوي كشور مبدا، همچنان با اما و اگرهاي مختلفي همراه است.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ايرنا؟ لغو اعزام تيم كشتي آزاد كشورمان به تورنمنت زيلكوفسكي لهستان در حالي رو به قطعي شدن است كه تيم منتخب كشتي فرنگي ايران نيز چندي پيش به دليل مشكلي مشابه، يعني صادر نشدن رواديد از اعزام به مسابقات پيتلاسينسكي محروم ماندند.

گويا سفر آزادكاران به لهستان نيز مانند فرنگي كاران كشورمان، نياز به صدور رواديد شينگن دارد و اقدام با تاخير براي اخذ آن منجر به مشكلات كنوني شده است. به هر حال مسوولان فدراسيون كشتي با رايزني‌هاي لازم با سفارت لهستان قصد دارند تا حد امكان از لغو اعزام آزادكاران جلوگيري كنند كادر فني تيم ملي كشتي آزاد كشورمان از مدتها پيش اعلام كرده بود كه قصد دارد با اعزام مسعود اسماعيل پور، مصطفي حسين خاني، عليرضا قاسمي ،احسان لشگري و رضا يزداني در اوزان ‪ ۶۰‬تا ‪ ۹۶‬كيلوگرم، آنان را در مقابل حريفان خارجي خود محك بزند.

گفتني است تورنمنت بين‌المللي پيتلاسينسكي و همچنين جام زيلكوفسكي لهستان به عنوان آخرين ميدان تداركاتي تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي و آزاد كشورمان تا پيش از اعزام به رقابتهاي جهاني ‪ ۲۰۱۰‬مسكو تلقي مي‌شد كه پس از لغو تورنمنت فرنگي كاران، جام زيلكوفسكي آزادكاران نيز هم اكنون در هاله اي از ابهام قرار دارد.













تاریخ: 1389/5/12
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: