برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:عابدینی سوابقش را زیر سوال نبرد/ به جای اینکه دستمان را بگیرند پشت پا می‌زنند

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اظهارات مدیرعامل باشگاه داماش را غیر کارشناسانه خواند و گفت: بهتر است ایشان در مورد باشگاه‌های دیگر اظهار نظر نکرده و پیشینه خودش در فوتبال را زیر سوال نبرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدینی در آخرین اظهار نظرش اعلام کرد "صنعت نفت آبادان تخلف کرده و باید به دسته اول سقوط کند اما مسئولان تربیت بدنی وزارت نفت، در مجمع عمومی خود پس از بحث و بررسی امتیاز تیم نفت تهران را به نفت آبادان دهند تا پس از برگزاری دیدار پلی آف بین تیم داماش (درفک) گیلان با تربیت یزد، یکی از این دو تیم به لیگ برتر صعود کنند."

منصور قنبرزاده در گفتگو با مهر، در این مورد گفت: به عابدینی توصیه می‌کنم صحبتی غیر کارشناسانه بیان نکند زیرا هر اعتراضی باید در جایگاه خودش مطرح شود. این مساله از یکسو در حوزه اختیارات ایشان نیست و از سوی دیگر اجماع دو باشگاه ارتباط موضوعی ندارد، مانند اینکه بگویند به علت اینکه وزارت صنایع از دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن حمایت می‌کند، پس باید این دو باشگاه را در همدیگر تلفیق کرد.

وی با بیان اینکه اگر عابدینی به موضوعی اعتراض دارد باید بر اساس قوانین و آئین‌نامه‌ها آن را پیگیری کرده و حق ندارد برای وزارت نفت سیاست‌گذاری کند، افزود: ایشان از افراد با سابقه در فوتبال هستند و نباید با این اظهارات غیر کارشناسانه پیشینه خود را زیر سوال ببرند و این صحبت‌ها به صلاح فوتبال و ورزش نیست.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه باشگاه نفت تنها به فوتبال اختصاص ندارد و فعالیت‌های این باشگاه در حوزه ورزش اگر بی نظیر نباشد قطعا کم نظیر است، اظهار داشت: ما در بیش از 20 رشته‌ ورزشی از جمله دومیدانی، کشتی، ووشو، رشته‌های رزمی و ... حضور فعالی در بخش قهرمانی داریم. همچنین در بخش مدارس فوتبال، تیم‌های پایه و مباحث زیر ساختی در ورزش گام‌های بزرگی در این باشگاه برداشته شده است.

وی در ادامه با ابراز ناراحتی شدید از صحبت عابدینی که اعلام کرده است" مگر نفت چقدر تماشاچی دارد و این تیم اصلا هویت ندارد"، تاکید کرد: تیم نفت شاید در این سال‌ها در لیگ برتر حضور نداشته اما قدمتی 50 ساله در فوتبال ایران دارد. ضمن اینکه همه دیدند تماشاگران ما خصوصا در بازی با شهرداری از بعضی تیم‌ها مانند راه‌آهن، سایپا و... بیشتر است.

قنبرزاده با اشاره به اینکه ورزشگاه این باشگاه در تهرانسر که مطابق با استاندارهای afc است، تا چند ماه دیگر آماده میزبانی مسابقات می‌شود، ادامه داد: عرف و اخلاق می‌طلبد به تیم‌های تازه وارد کمک کنند اما به جای اینکه دست‌مان را بگیرند، پشت پا هم به ما می‌زنند. در مجموع بهتر است دوستان نحوه اعتراض خود را بصورت منطقی در پیش بگیرند و از روی آوردن به مسائل حاشیه ای خودداری کنند.

وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تیم فوتبال نفت هنوز در ابتدای راه قرار دارد و با لطف خدا در دو بازی اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است، تصریح کرد: شاید نداشتن ستاره تهدید برای تیم باشد اما یک فرصت هم هست زیرا بازیکنان گمنام ما، با انگیزه و دوندگی در مسابقات به میدان می‌روند و برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را به کار می‌بندند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با تاکید بر اینکه در لیگ 9 تیم مدعی قهرمانی و 9 تیم دیگر شرایط یکسانی دارند، به همین دلیل تیم بدون ادعای نفت را نمی‌توان یکی از تیم‌های سقوط کننده دانست، در مورد دیدار با استیل آذین افزود: روی کاغذ آنها 5 برابر ما هزینه کرده و از نظر توانایی فردی بازیکنان و برگزاری اردوهای آماده‌سازی بسیار جلوتر از ما هستند.

قنبرزاده در پایان گفت: نتیجه هر چه باشد مهم نیست، قطعا هیچ کس توقعی از تیم ما برابر استیل آذین ندارد ولی از نفرات تیم می‌خواهیم تاثیر نام بازیکنان حریف قرار نگیرند و بازی خوبی را ارائه دهند. البته در عمل کار سختی برابر آنها پیش رو داریم ولی اینکه بگوییم آنها را شکست می‌دهیم ادعایی بیش نیست ولی با استفاده از تمام ظرفیت، حریف دست و پا بسته ای برای آنها نخواهیم بود و نتیجه قابل قبولی را کسب خواهیم کرد.


تاریخ: 1389/5/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: