برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ابراهيم‌زاده: در اصفهان مقابل استقلال شکست نخورده‌ام

منصور ابراهيم‌زاده سرمربي ذوب‌آهن رويارويي با استقلال را يک بازي سخت براي تيمش توصيف مي‌کند. البته نکته جالب اينجاست که او از زماني که هدايت ذوبي‌ها را برعهده گرفته است، در اصفهان مقابل استقلال شکست نخورده است.

ابراهيم زاده حرف‌هايش در مورد بازي را اينگونه آغاز مي‌کند: «به نظر من بازي سختي در پيش داريم چون استقلال ديدار قبلي خود را واگذار کرد و حالا براي جبران مي‌آيد. آنها الان مثل يک شير زخمي هستند و شير زخمي هم هميشه خطرناک است. اين بازي براي هر دو تيم سخت است، هرچند ما ميزبان هستيم ولي اين مسائل ديگر در فوتبال اهميت ندارد و نتايج قابل پيش‌بيني نيست.»

او در پاسخ به اين سئوال که آيا تا به حال در اصفهان مقابل استقلال شکست خورده‌ايد تاکيد مي‌کند: «خير من در اصفهان تا حالا به استقلال نباخته‌ام ولي به هيچ عنوان دنبال اين مسائل نيستم. و فقط موفقيت ذوب‌آهن براي من مهم است. من هيچ توجهي به رکوردهاي شخصي ندارم.» ابراهيم‌زاده معتقد است که استقلال نقطه ضعف ندارد. او در جملاتي جالب مي‌گويد: «آنها فقط نقطه قوت دارند و نقطه ضعفي در اين تيم ديده نمي‌شود. ما هم سعي مي‌کنيم نقطه قوت خود را بر قدرت آنها تحميل کنيم.»

ابراهيم زاده در پاسخ به اين سئوال که براي از کار انداختن تاکتيک‌هاي تهاجمي استقلال چه برنامه‌اي داريد تاکيد مي‌کند:‌ «يکي از شيوه‌هاي استقلال استفاده از ضربات ايستگاهي ايمان مبعلي است و ما بايد در اين زمينه باهوش باشيم. به بازيکنان هم گوشزد کرده‌ام که بي‌جهت خطا نکنند و به استقلال ضربه ايستگاهي ندهيم. در ضمن روي حرکات عمقي ميلاد ميداوودي و فرهاد مجيدي و همچنين اضافه شدن مدافعاني مثل شيرزاد و منتظري به فاز حمله بايد باهوش باشيم. نتيجه قابل پيش‌بيني نيست ولي ما به چيزي کمتر از سه امتياز راضي نيستيم.»

 

تاریخ: 1389/5/20
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: