برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس: / داور در تمامي صحنه‌ها به سود سپاهان سوت زد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حق ما بود كه سپاهان را شكست دهيم، اما متاسفانه داور در تمامي صحنه‌ها به سود سپاهان سوت زد.

به گزارش ايسنا، علي دايي در نشست خبري پس از بازي‌ تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان اظهار كرد: متاسفانه مشكلات بسيار زياد داوري كه در اين مسابقه وجود داشت باعث شد تا پرسپوليس به حقش يعني پيروزي مقابل سپاهان نرسد. داور در تمامي صحنه‌ها به سود اين حريف سوت زد خدا كند كه گل دوم ما آفسايد نباشد، اما بنده فكر نمي‌كنم كه آن گل ناسالم بود. داور در تمامي خطاها به سود سپاهان سوت زد حتي اجازه نداد تيم ما ضربه كاشته خود را بزند و سر وقت در دقيقه 93 سوت پايان بازي را زد.

دايي گفت: تيم ما در ابتداي نيمه دوم 10 نفره وارد ميدان شده بود، داور بدون آنكه صبر كند تا بازيكن ما بيايد سوت بازي را سر وقت زد و كم مانده بود همان موقع يك گل بخوريم. تيم ما و همچنين سپاهان در نيمه اول خيلي خوب ظاهر نشدند و فوتبالشان چنگي به دل نمي‌زد، اما در نيمه دوم صاحب موقعيت‌هاي زيادي شديم كه از دست رفت. من كه نمي‌توانم خودم پيراهن ورزشي بپوشم و بروم داخل زمين گل بزنم بازيكنان ما در نيمه دوم كمي با خودخواهي ‌فرصت‌ها را از دست دادند.

يكي از خبرنگاران از دايي پرسيد كه زماني كه به پرسپوليس آمديد گفتيد، تيم را در رتبه سوم تحويل گرفتم و در رتبه پايين‌تر تحويل نخواهم داد،‌ نمي‌دانم اگر استيل آذين همچنان از حريفش جلو باشد پرسپوليس چه رتبه‌اي به دست مي‌آورد نظر شما چيست دايي در جواب گفت: اگر ناراحت نمي‌شويد بايد بگويم كه استيل آذين در دقيقه 90 گل تساوي را خورد. من زماني كه به پرسپوليس آمدم قول قهرماني در جام حذفي را دادم و انشاءالله چند روز ديگر با نمايش خوب مقابل تيم فولاد گستر تبريز قهرماني جام حذفي را به دست مي‌آوريم. من زماني كه آمدم با توجه به توانايي‌هاي تيم صحبت كردم پرسپوليس در مقابل سپاهان به خصوص در نيمه دوم عالي بود اما وقتي توپ‌ها گل نمي‌شود من چه كار بايد بكنم. از زماني كه به پرسپوليس آمدم تمام ضعف‌هاي تيم را يادداشت‌برداري كرديم و انشاءالله براي فصل آينده از روز اول سعي مي‌كنيم درست كار كنيم و تيم آماده‌اي روانه مسابقات كنيم، جاي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسياي امسال خالي بود، پرسپوليس در اين فصل در دور رفت كه اكثر بازي‌هاي خانگي‌اش را سپري مي‌كرد ،نتوانست امتيازات لازم را كسب كند من توجيه نمي‌كنم، اما در دور برگشت مدام بازي‌هاي خارج از خانه را برگزار مي‌كرديم.

دايي گفت:‌ از الان به فكر فينال جام حذفي هستيم و مطمئن هستم شرايط بازي برگشت با ديدار رفت فرق مي‌كند. در ديدار رفت سنگ‌هاي بزرگي به زمين پرتاب مي‌شد و اكنون همه مسئولان آنجا اين موضوع ر اتكذيب مي‌كنند، اما مطمئن باشيد در بازي برگشت صدهزار تماشاگر پرسپوليسي به استاديوم مي‌آيند و بدون كوچك‌ترين مشكلي جشن قهرماني مي‌گيريم.

انتهاي پيام

كد خبر: 8902-17518
تاریخ: 1389/2/28
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: