برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

والیبالAVC کاپ آسیا/بورگید: استرس عامل شکست استرالیا بود/ قد بلند همیشه عامل پیروزی نیست

ارومیه- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا تاکید کرد، ارائه بازی تاکتیکی و تکنیکی از سوی تیم چین تایپه باعث وارد آمدن استرس به بازیکنان استرالیا و عامل اصلی شکست این تیم بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، راسل بورگید ظهر پنجشنبه در کنفرانس خبری پس از بازی با چین تایپه ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه در ست‌های سوم و چهارم به علت بازی خوب تیم حریف، بازیکنان با استرس بازی را دنبال کرده و نتوانستند تمرینات و نقشه‌های ما را در زمین پیاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجود پیروزی در ست‌های اول و دوم نیز بازی خوب و قابل قبولی از سوی تیم استرالیا ارائه نشد، بیان داشت: قد بلند همیشه عامل پیروزی نبوده و تایوانی‌ها امروز بازی خوبی را ارائه و با سرعتی زیاد پیروز این دیدار شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا عدم استفاده صحیح از سرویس، عدم دفاع سازمان یافته و ضعف مهاجمان خود را از نکات ضعف تیم در این بازی عنوان کرد و بیان داشت: هدف ما صعود به عنوان تیم اول از گروه خودمان بود که متاسفانه به این هدف دست نیافته و در مقابل چین تایپه نیز بازی را واگذار کردیم.

بورگید با بیان اینکه هم اکنون باید برای کسب عنوان پنجمی این دور از رقابت‌ها تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: سطح داوری این دور از مسابقات نیز خوب بود.

وی ضمن تقدیر از میزبانی عالی ارومیه در این دور از مسابقات، افزود: طی یک هفته‌ای که در این جا بودیم میزبانی خوبی را از این شهر شاهد بودیم و ما خوشحالیم که بازی‌ها‌ی خود را در این شهرستان برگزار می‌کنیم.

تیم ملی استرالیا در دیدار امروز خود در مقابل چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار کرد.

دومین دوره مسابقات والیبال کاپ آسیا به میزبانی ارومیه با حضور هشت تیم برتر ایران، چین، کره جنوبی، استرالیا، قزاقستان، چین تایپه، ژاپن و هند از 10 تا 16 مرداد ماه سالجاری برگزار می شود.


تاریخ: 1389/5/14
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: