برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ماریو گومس: در بایرن می مانم

ماریو گومس، ستاره باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرده که تابستان امسال رختکن بایرن مونیخ راترک نخواهد کرد و می خواهد برای جایگاهش در ترکیب اصلی تیم باواریایی بجنگد.

این ستاره آلمانی تابستان گذشته از اشتوتگارت به بایرن مونیخ پیوست ولی نتوانست در آلیانس آرنا چندان تاثیرگذار باشد و البته پس از آن صحبتهایی در مورد احتمال انتقال او به رختکن تیمهایی همچون رئال مادرید، شالکه و وولفسبورگ به گوش رسید.

ولی گومس در صحبتهایی اعلام کرد که از حضورش در بایرن مونیخ راضی است. این ستاره آلمانی در گفتگو با اسپاکس دات کام گفت:« من با سران باشگاه های دیگری مذاکره نکرده ام.نمی خواهم بعد از یک سال، ناامید شده و از تلاش دست بکشم ، بلکه می خواهم خودم را در بایرن جابیندازم. برای چندین سال حضور در بایرن رویاپردازیهای زیادی کرده ام.»

گومس ادامه داد:« قطعا سال گذشته سال خوبی برایم نبود ولی امورات در فوتبال به سرعت تغییر می کنند.فصل گذشته به خاطر قیمت بالایی که برای خریدم پرداخت شده بود،تحت فشار شدیدی بودم ولی اکنون دیگر یک خرید جدید نیستم و امیدوارم که بتوانم از فرصتهای ایجاد شده بیشترین بهره را ببرم.»

گومس که با آمادگی جسمانی فراوانی از تعطیلات تابستانی به اردوی باواریایی ها بازگشته، در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« نامزدم مربی ورزش من بود.»

 

گل 

تاریخ: 1389/5/14
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: