برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

والیبالAVC کاپ آسیا/تیم ملی والیبال ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد/ برتری قاطع برابر ژاپن

ارومیه - خبرگزاری مهر: ملی پوشان والیبال کشورمان با برتری قاطع مقابل ژاپن به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، والیبالیست‌های ایران در مرحله یک چهارم نهایی دومین دوره مسابقات والیبال کاپ آسیا کام بیش از شش هزار تماشاگران ارومیه‌ای حاضر در سالن الغدیر این شهر و مردم ایران را بار دیگر با برد 3 بر صفر مقابل تیم ملی ژاپن که با تیم دوم خود در این دور از رقابت‌ها شرکت کرده بود را شیرین کردند.

در این دیدار که عصر پنجشنبه در سالن الغدیر شهر ارومیه برگزار شد، تیم ملی والیبال کشورمان با نتیجه 3 بر صفر، حریف خود را شکست داد و به دور نیمه نهایی راه یافت. 

شاگردان حسین معدنی در ست‌های اول تا سوم این مسابقه  با نتایج (24 بر26) و (16 بر 25) و (22 بر 25) پیروز شدند و به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافتند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران، برخی از نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی و ... میهمانان ویژه این مسابقه حساس و تعیین کننده بودند.

علیرضا نادی، محمد موسوی عراقی و جواد محمدی نژاد به عنوان سرعتی زن، مهدی مهدوی و سعید معروف به عنوان پاسور، حمزه زرینی، فرهاد نظری افشار، آرش کشاورزی و آرش کمالوند در پست پشت خط زن، محمد محمد کاظم و محسن عندلیب به عنوان قطر پاسور و عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبرو ترکیب تیم ملی ایران را در این دوره از مسابقات تشکیل می دهند.

مسابقات والیبالAVC  کاپ آسیا با شرکت هشت تیم برتر آسیا، ایران، کره، چین، ژاپن، قزاقستان، استرالیا، چین تایپه، هندوستان از 10 تا 16 مردادماه به میزبانی ایران در ارومیه برگزار می‌شود.


تاریخ: 1389/5/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: