برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

غلامرضا محمدی: روند كنونی موجب نابودی كشتی ایران می شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از مسئولان سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک خواست هرچه سریع تر به مشکلات این ورزش رسیدگی کنند . غلامرضا محمدی درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر با بیان اینکه هم اکنون تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی از نظر مالی و امکانات مشکلات زیادی دارند گفت : این ورزش بیشترین افتخار را برای ایران در رقابت های مختلف به دست آورده است ولی در عمل هیچ توجهی به این ورزش نمی شود .

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در ادامه افزود : فدراسیون کشتی با کمبود بودجه مواجه است و حتی جای مناسب برای برگزاری اردوهای تیم ها ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده های مختلف سنی وجود ندارد و فدراسیون نمی تواند به تنهایی این مشکلات را حل کند .

محمدی گفت : همه چیزهایی که می تواند به اعضای تیم ملی ایران انگیزه بدهد از تیم ایران گرفته شده است و همین موضوع سبب شده است نوجوانان کمتر به سمت کشتی بیایند و اگر این روند ادامه پیدا کند در آینده کشتی گیری برای ایران باقی نخواهد ماند .

وی گفت : این بی توجهی ها سبب شده است کار ما در شش ماه اول امسال بسیار مشکل شود و حتی تیم ملی ایران موفق نشد در بسیاری از سفرها تدارکاتی شرکت کند .

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره اعلام ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در رقابت های جهانی روسیه خاطرنشان کرد : پس از بازگشت ایران از رقابت های جام زیلکوفسکی که آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران است جلسه ای با حضور کادر فنی تیم ملی ایران تشکیل می شود و اعضای تیم ملی ایران برای رقابت ها جهانی روسیه مشخص می شوند .

محمدی گفت: هنوز برای ترکیب ایران در رقابت های بازی های آسیایی گوانگ ژو تصمیمی گرفته نشده است و پس از رقابت های جهانی روسیه ترکیب کشتی آزاد ایران برای این رقابت ها مشخص می شود .

Download
تاریخ: 1389/5/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: