برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رئال مادرید به دنبال اوگو آلمیدا

پس از آن که رئال مادرید اولین دیدار دوستانه‌اش در آمریکا را با پیروزی پشت سر گذاشت، ژوزه مورینیو، مربی این تیم گفت که می‌خواهد دو بازیکن جدید به خدمت بگیرد. مادرید توانست باشگاه مکزیکی آمه‌ریکا را سه بر دو شکست دهد، در حالی که ابتدا از آنها دو بر یک عقب افتاده بود. سرخیو کانالس برای مادرید گل اول را زد و ایگواین و رونالدو هم دیگر گل‌زنان این تیم بودند.

مربی پرتغالی گفت که نیاز دارد بازیکنان جدیدی به تیم بیفزاید، به ویژه آن که مشخص شده کاکا برای مدتی نامعلوم از میادین دور خواهد بود. او به زودی جراحی خواهد شد.

مورینیو می‌گوید: «به نظرم باشگاه می‌تواند یک مدافع بخرد، اما یافتن بازیکنان باکیفیت و جوانان دارای پتانسیل بالا کار دشواری است. من به جز مدافع مهاجم دیگری هم می‌خواهم. اگر مهاجم دیگری بیاید از او به شدت استقبال خواهیم کرد.»

مورینیو گفت که رونالدو می‌تواند در خط حمله بازی کند اما نباید استعداد او را محدود کرد: «ترجیح می‌دهم او آزادی عمل بیشتری داشته باشد و آزادتر باشد. استعداد او آن قدر بالاست که نباید به آن پست محدودش کرد. به همین دلیل است که دوست دارم فرد دیگری داشته باشیم. باید ببینیم این کار امکان‌پذیر است یا نه.»

این حرف‌ها باعث شده شایعات درباره خرید اوگو آلمیدا، مهاجم 26 ساله وردربرمن بالا بگیرد. مورینیو او را از دوران حضور در پورتو می‌شناسد و چون یک سال از قرارداد او مانده، می‌توان او را با قیمتی پایین به خدمت گرفت.

این مهاجم پرتغالی گفته است: «رئال مادرید باشگاهی است که همه به دنبال بازی در آن هستند. مورینیو یکی از مهم‌ترین مربیان دوران بازی من بوده و هنگامی که 17 سال داشتم او من را از تیم جوانان به تیم اصلی پورتو برد. او مربی بزرگی است و باید بسیار از او تشکر کنم. او به من اجازه داد گامی به پیش بردارم . موفقیت او گویای همه چیز است و او برنده‌ای ذاتی است.»

گل 

تاریخ: 1389/5/14
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: