برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پورمحمدی در گفتگو با مهر:ضرورت تاسیس شبکه ورزش/ تربیت بدنی تمایلی برای ایجاد شبکه ورزش ندارد

مدیرشبکه سوم سیما گفت: با وجود ضرورتی که برای تاسیس شبکه ورزش احساس می شود مسئولان سازمان تربیت بدنی تمایل و انگیزه‌ای برای راه اندازی یک شبکه مستقل پخش برنامه‌های ورزشی از خود نشان نمی دهند.

علی اصغر پورمحمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب با انتقاد از بی انگیزگی مسئولان سازمان تربیت بدنی برای تاسیس شبکه مستقل ورزشی در سیما تصریح کرد: درحالیکه تاکنون جلسات مختلفی به منظور بررسی سیاست‌ها و رویکردهای شبکه ورزش با مسئولان سازمان تربیت بدنی برگزارکرده‌ایم اما به دلیل بی علاقگی و عدم تمایلی که در مسئولان سازمان ورزش احساس می شود، روند ایجاد و شکل گیری این شبکه حرکت کندی را پیموده است.

پورمحمدی اظهار داشت: شبکه سوم سیما که امروز بخش عمده‌ای از رویدادهای ورزشی را تحت پوشش دارد به دلیل محدودیت‌های زمانی و فشردگی جدول پخش برنامه‌ها توان انعکاس تمامی رویدادهای ورزشی داخلی را ندارد و این شبکه به تنهایی پاسخگوی نیازهای تصویری مسابقات ورزشی در سطح کشور نیست. 

وی اضافه کرد: امروز تاسیس یک شبکه اختصاصی و مستقل برای پخش برنامه‌های ورزشی در کشور کاملا احساس می‌شود و امیدوارم دولت با تخصیص بودجه و اعتبارات لازم شرایط شکل‌گیری این شبکه را هرچه سریع‌تر فراهم کند.

پورمحمدی با بیان اینکه شبکه سوم سیما برای پوشش تمامی مسابقات ورزشی با دومشکل عمده روبه‌رو بوده است، اظهار داشت: کمبود تجهیزات و امکانات فنی برای پوشش مسابقات و ازسوی دیگر فشردگی حجم برنامه‌های شبکه سوم باعث شده نتوانیم تمامی مسابقات ورزشی را پوشش دهیم.

مدیرشبکه سوم سیما در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون قرارداد حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: شخصا اطلاعی درخصوص قرارداد حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ بین صدا و سیما با فدراسیون فوتبال ندارم چرا که این قرارداد از سوی آقای تقدس نژاد معاونت مالی سازمان صدا و سیما تنظیم شده و بنده ازجزئیات آن بی اطلاع هستم.

وی درباره خرید حق پخش امتیاز مسابقات لیگ‌های اروپایی نیز گفت: تصمیم داریم مسابقات لیگ‌های مطرح اروپایی را بطور زنده از شبکه سوم سیما پخش کنیم که در این زمینه درحال رایزنی برای خرید حق پخش مسابقات لیگ برتر انگستان هستیم.

پورمحمدی از تلاش برای پخش مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران خبر داد و اظهار داشت: در صورتیکه در جدول زمانبندی برنامه‌ها زمان لازم برای گنجاندن این مسابقات وجود داشته باشد قطعا مسابقات لیگ فوتسال را بطور زنده برای علاقمندان به این رشته ورزشی پخش خواهیم کرد، هرچند درحال حاضر به دلیل محدودیت‌های زمانی فرصت پخش رشته‌های پرطرفداری نظیر والیبال، کشتی، بسکتبال و ... را پیدا نمی کنیم.


تاریخ: 1389/5/15
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: