برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ماجراهاي كاپيتان سابق و حضور ناظر AFC/ حواشی لیگ برتر فوتبال ایران / اینترنت پرسرعت وایرلس در ورزشگاه!

 كاپيتان سابق ذوب‌آهن ابتدا از برخورد با كادر فني تيم سابقش امتناع كرده و سپس در دقيقه 21 به دليل مصدوميت شديد زمين بازي را ترك كرد.

مصطفي صالحي‌نژاد كاپيتان سابق ذوب‌آهن كه براي فصل جاري به پيكان قزوين پيوسته است در بازي ديروز در تركيب ثابت قزويني‌ها به ميدان رفت.
وي قبل از آغاز بازي با ساير بازيكنان تيمش براي گرم كردن به زمين بازي نرفت و موقع ورود به زمين براي آغاز بازي نيز تنها از دليلي، مديرعامل ذوب‌آهن رخصت گرفت.
صالحي‌نژاد در دقيقه 21 به شدت مصدوم شد و مصدوميت وي به گونه‌اي بود كه احمدزاده را وادار به تعويض كاپيتان سابق ذوب‌آهن كرد.

*ورزشگاه فولادشهر با تكميل پروژه‌هاي عمراني براي آغاز ليگ برتر كاملاً آماده شده است.
اينترنت پرسرعت در تمام فضاي ورزشگاه فولادشهر به صورت وايرلس براي استفاده خبرنگاران و عكاسان مهيا شده بود.

*تيم پيكان ساعت 18 وارد ورزشگاه فولادشهر اصفهان شد.

*سينا عشوري، اميد ابوالحسني و مهدي رجب زاده 3 بازيكن ذوب‌آهن كه از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال بنا به دلايلي از حضور در هفته نخست ليگ برتر محروم شده بودند با رفع محروميت‌شان براي بازي نخست مقابل پيكان در تركيب تيمشان قرار گرفتند.
عشوري و ابوالحسني به دليل عدم حضور در تمرينات تيم ملي اميد و رجب زاده به خاطر شكايت برهاني‌نژاد مديرعامل سابق مس كرمان از وي، محروم شده بودند كه با حل شدن مشكل هر 3 بازيكن، مجوز بازي آنها يك ساعت مانده به آغاز بازي حل شد.

*تماشاگر نسبتاً كمي (حدود 800 نفر) در اين ديدار از بازي 2 تيم استقبال كردند.

*سالم سعيد، ناظر داوري اماراتي كنفدراسيون فوتبال آسيا براي نظارت بر عملكرد‌ سعيد بخشي‌زاده، داور جوان مسابقه كه امسال براي نخستين بار وارد فهرست داوران بين‌المللي شده است در ورزشگاه حضور داشت.

*قبل از بازي به دليل درگذشت داوود حيدري، ملي‌پوش سابق تيم فوتبال دارايي كه پيشكسوت داوري نيز بود، يك دقيقه سكوت اعلام شد.
قرار است قبل از آغاز تمام ديدارهاي هفته اول به همين مناسبت يك دقيقه سكوت اعلام شود.


*بازوبند كاپيتاني ذوب‌آهن در اين ديدار بر دستان مهدي رجب‌زاده كه پس از سال‌ها به تيم اصفهاني بازگشته بسته شد.
وي در دقيقه 67 از زمين اخراج شد تا ذوب‌آهن با 10 نفر به بازي ادامه دهد.

*فرشيد طالبي، مدافع اصفهاني‌ها همراه با حسين ماهيني، بازيكن تازه وارد ذوب‌آهن با تقديم دسته گل به محمد احمدزاده، سرمربي ملوان از وي رخصت گرفتند.

ديدار تيم‌هاي ذوب آهن و پيكان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد كه ذوب‌آهن در پايان با پيروزي 2 بر يك حريفش را شكست داد.

تاریخ: 1389/5/5
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: