برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

قول سسک: فصل بعد در آرسنال هستم

سسک فابرگاس امروز به تمام جنجالهایی که در مورد آینده اش به گوش می رسد، پایان داد و در صحبتهایی اعلام کرد که در بازار نقل و انتقالات تابستانی، رختکن آرسنال را به مقصد بارسلونا ترک نخواهد کرد.

این ستاره 23 ساله که کانون توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است، در صحبتهایی اعلام کرد که تمایل زیادی داشته تا به تیم شهر مادری اش بازگردد ولی در عین حال به تصمیم سران باشگاه آرسنال برای رد دو پیشنهاد باشگاه کاتالان احترام می گذارد.

فابرگاس در صحبتهایی گفت:« در ابتدا می خواهم تا از تمام هواداران آرسنال عذرخواهی کنم که زودتر از این در مورد آینده ام صحبت نکردم ولی من تا به این لحظه نمی دانستم که چه در جریان وقوع است.»

این ستاره جوان ادامه داد:« من نمی توانم بگویم که انتقال به بارسلونا، برای من جذاب نبود. بارسلونا باشگاهی است که فوتبالم را در آن آموختم، تیم شهر مادری ام و جایی که تمام دوستان و خانواده ام  در آنجا هستند و تیمی که همیشه رویای بازی در آن را در سر می پرورانم.»

کاپیتان آرسنال گفت:« بازیکنان زیادی در دنیا نیستند که نخواهند در بارسا توپ بزنند. من در ماه های اخیر، مذاکرات زیادی را با ونگر داشتم، چه به صورت حضوری و چه از طریق تلفن و البته محتوای این صحبتها کاملا خصوصی است ولی بحث کلی در مورد رد دو پیشنهاد وارده از سوی بارسلونا توسط آرسنال بود. من یک بازیکن حرفه ای هستم و کاملا پافشاری آرسنال برای عدم به فروش رساندنم را درک می کنم.»

سسک در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« من به آرسنال دین زیادی دارم. مربی تیم و هواداران و من، همیشه به تصمیم مسئولان تیم احترام می گذاریم و اکنون تمرینات پیش فصلم را با آرسنال از سر گرفته ام.به همه هواداران تیم خاطرجمعی می دهم که مذاکرات با بارسا به اتمام رسیده و من 100% تمرکزم را برای بازی با آرسنال قرار می دهم.من بازیکن آرسنال هستم و اکنون در ذهن من، حضور هر چه سریعتر در ترکیب تیم می گذرد.امیدوارم که بتوانم هر چه سریعتر فصل را آغاز کنم و تمام شک و شبهات را پشت سربگذارم.»
تاریخ: 1389/5/15
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: