برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عزیز محمدی :تمام باشگاه‌ها تا سال 2013 باید صاحب آکادمی فوتبال شوند

رئیس سازمان لیگ برتر در نشست مدیران آکادمی باشگاه های لیگ برتر گفت: تا سال 2013 تمامی باشگاه ها باید دارای آکادمی فوتبال باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیز الله محمدی رئیس سازمان لیگ که عصر امروز شنبه در نشست نمایندگان آکادمی باشگاه های لیگ برتر سخن می گفت، با اشاره به الزامات فیفا تا سال 2013 گفت: فیفا تصمیم گرفته تا در سال 2013 تمام باشگاه ها را ملزم به ایجاد آکادمی های فوتبال پایه درهمه سطوح کند تا توجه به فوتبال پایه درجای جای جهان توسعه یابد.

عزیز محمدی در ادامه با تشریح جزئیات پروانه حرفه ای بودن درباره برنامه ریزی توسعه تیم های پایه، خصوصی سازی باشگاه ها و الزامات آن، فروش کالاهای تجاری باشگاه ها، تصویب قانون کپی رایت و حق پخش تلویزیونی و همچنین تبلیغات محیطی باشگاه ها روی البسه و دیگر محصولات باشگاه توضیحات لازم را ارائه کرد.
  عزیز محمدی در پایان با اشاره به اینکه فیفا تاکید ویژه ای روی استعدادیابی دارد گفت: باشگاه ها باید تا سال 2013 برای ایجاد آکادمی فوتبال اقدام کنند تا بتوانند از بازیکنانی که خودشان پرورش داده اند استفاده کنند و از فروش آنها به دیگر باشگاه ها سود ببرند. این یک الزام مهم است که در توسعه تیم های پایه در جهان به کار گرفته می شود.
تاریخ: 1389/5/16
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: